Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 18 octombrie 2012

{ Friday Flowers }

DSC05040
 Floarea mea de ceara... infloreste rar,dar o ador!
DSC05043 DSC05041 n fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

ASPTL

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Un sfarsit de saptamana agreabil!

Ana

10 comentarii:

  1. Noi ii spunem Lacrima Maicii Domnului parca... o tineam in bucatarie si cand era inflorita nu puteam manca seara ca raspandea un parfum puternic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cat este de minunata!
    Nu am mai vazut asa floare pana acum....
    Sa ai week end frumos , Anuska!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu tot in bucatarie o am,dar nu mi amintesc sa miroasa cum spui tu :) Poate ii spune cum zici tu si nu stiu eu,mercic Octavia!

    RăspundețiȘtergere
  4. multam fain,Ana draga,asemeneea,pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. fiecare zona cu denumirile ei, nu? facea multe buchetele de alea frumoase

    RăspundețiȘtergere
  6. desigur, draga mea,insa floarea aceasta a mea nu a facut anul acesta decat o folare :(
    Duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. floare, am vrut sa scriu, abia m-am trezit caci eram asa de obosita incat azi am dormit dupa-amiaza

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe florile! :)
    Place blogul. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc, Iulia!
    Pai atunci, te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc,Ana!:)
    De obicei intru relativ des, nici nu mai tin minte de cand ti-am descoperit blogul,cred ca sa tot fie un an.:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...