Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 6 septembrie 2012

{ Gradina din fereastra }

DSC04826


La ce vremuri traim,sa mai poti visa... pare sa fie semn de dileala, nu?
Ei bine, in ciuda a toate cate ne e dat sa traim, si a varstei deloc fragede, ma trezesc inca visand cu ochii deschisi.
Si nu stiu de ce,dar in "vacanta mare" ( care, a propos, s-a prelungit cu o saptamana- luata din vacanta de primavara, ca doar nimic nu e gratis, mdaa! ), ma apuca mai bine si mai des visatul
Si visez, cu ochii larg deschis, sau intre-deschisi,depinde de starea de somnolenta, visez zic, la casuta mea pe pamant,si nu la blocul asta infect care azi nu are nici apa rece, desi nu a considerat nimeni ( radet-ul) necesar sa ne anunte!( apa calda nu mai avem de cateva luni,din cauza de rau-platnici, doh!)

Casuta mea se afla, in inchipuirea mea pe o strada pe partea dreapta, are un subsol in care isi tine omu' masina :D, are sala de gimnastica, undeva la demisol, si apoi urmeaza, la parter, livingul si bucataria - imense amandoua ca sa ma razbune pentru acest apartament la bloc, si uneori are si etaj cu dormitoarele si niste bai.
Dar ceea ce e mai important, are gradina in curtea fooooooarte mare, si e varuita in nunate de maron si bej, are un chiosc, un balansoar pentru adulti, in care eu citesc sau impletesc, sau pur si simplu visez la nemurirea sufletului.
Are mmmmmuuuuuuuuuuulte flori, frumos ingrijite si condimente de toate felurile, mai are si tomate din toate culorile posibile si marimile,pe care eu le ud cu furtunul,in timp ce imi doarme copilul in landou!!!

Hmm,daca ati putea vedea visul meu,cat e de frumos, de curat, de bine!!!
Sa mai visez sau mai bine sa  refac inca o data calculele  la bugetul familiei,care trebuie sa "ajunga" pana in 13 sept. cand ar intra urmatorii bani in casa? Nuu, nu salariul meu,caci acela vine in 13 octombrie, malheureusement!

Voi la ce visati?

Sau... mai visati?

DSC04764


DSC04765


DSC04766


DSC04827

Deocamdata, si atunci cand ma trezesc din vis, eu ma multumesc cu condimentele din geam, pe care le-am luat din Ikea si pe care le-am bibilit toata vara,si inca nu-s destul de puternice, de ferme ,cu exceptia busuiocului,caruia pare sa ii mearga bine.
Si,apropos, la ce e buna planta aromatica "melissa"? "Merge" cu carne sau cu legume, stie cineva?

Ana

6 comentarii:

  1. daa..roinita , este aromatica , buna pentru stomac , faci ceai si este si cicatrizanta :)
    continua sa visezi , e bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. aha, deci asa! Multam fain! O zi frumoasa,sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Casuta mea de acum e aproape suficienta pentru noi, dar casuta din vis are o bucatarie mare, multi trandafiri si musai livada.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am pus si eu la ghiveci rozmarin si busuioc! au iesit dar sunt mici deocamdata! Pana la o casa cu gradina, ne descurcam si la bloc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, eu am momente cand zic ca m=as multumi si cu o camera, o bucatarie si o baie, doar sa scap de "bloc"... o sa faceti voi si bucatarie mult visata, sanatosi sa fim!

    RăspundețiȘtergere
  6. asa e,Lavi, mie rozmarinul nu mi a iesit niciodata!
    Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...