Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 12 iulie 2012

{ Din nou inghetata! }

DSC04501

DSC04508

Cam prea dulce pentru gustul meu...dar e doar vina mea.
Initial am vrut sa fac inghetata de aici

DSC04507

Doar ca avem lapte condensat si am vrut sa incerc asa.
Am avut: un pachet de piure de castane,cumparat din Cora, doua cutii cu lapte condesat, 200 ml de lapte degresat si bomboane foarte mici din ciocolata.

DSC04500

Am amestecat totul si apoi am pus in vasul aparatului de inghetata,pentru 20 de minute si asta a fost toata filozofia.

DSC04507

Mai urmeaza inghetata,caci, in afara de fructe si salate, in bucataria noastra isi mai face loc si acest desert racoritor!

Ana

10 comentarii:

  1. Grozava tare! Ma onoreaza ca te-a ispitit inghetata aceea;) pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anto,ma ispitesc multe de la tine,scumpa,doar ca eu sunt incepatoare cu bucataria,nu am manusi sa fac ce faci tu! Pupici si multam fain

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa fie buna inghetata cu piure de castane! Imi surande ideea!
    weekend placut ..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. INVITATIE DE PARTICIPARE LA CAMPANIA "CLATIDIADA BLOGGERILOR CULINARI"
    Primii 70 de bloggeri care se inscriu la acest "drive test" al tigailor pentru clatite, primesc GRATUIT cate o tigaie pentru clatite marca Fissler.
    http://retete-de-mancaruri.blogspot.ro/2012/07/clatidiada-bloggerilor-culinari.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,Nicoleta,este f buna! Mercic la fel! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...