Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 10 iulie 2012

{ Caldura si pofta de dulce... }

DSC04341

Nu stiu daca au vreo legatura,dar stiu sigur ce patesc eu: in nici un caz nu mai pot gati sau pregati prajituri, dar am uneori o senzatie stranie ca mor daca nu mananc dulce: si atunci rezolv cu fructe...

DSC04339

Doar spalate foarte bine si fara nimic adaugat peste ele ( adica fara zahar,indulcitor sau frisca) sunt considerate fructele cele mai putin calorice.

DSC04337

Sau ciresele,desi au avut mereu pret foarte mare, ceea ce le-a facut sa fie consumate in cantitati foarte mici:

DSC04411

DSC04410

Mai recent... piersicile :

DSC04190

sau caisele ...

DSC04405

DSC04403


Lipseste din peisaj pepenele verde,desi de cateva zile acesta e vedeta petrecerii: rece, dulce,satios, pare cel mai grozav desert,desi nu e inca destul de ieftin cat sa nu fie cosnsiderat "trufanda".

Voi va mai incumetati sa folositi aragazul? Nu de alta,dar mie mi-e asa o pofta de- o negresa... doar ca nu indraznesc sa ma asez in preajma cuptorului incins ( am avut inainte de declansarea acestei  canicule insuportabila  doua retete diferite de negresa- hotarat lucru e prajitura care imi place cel mai mult! ( curand retetele si pozele! )

Sa va mearga bine!

Ana

PS.

DSC04532


Pentru o zi reusita totusi,pe langa salate si pepene iti mai trebuie si o carte buna si o camera bine aerisita si racoroasa ( de la aerul conditionat,de la ce altceva! :) )

3 comentarii:

  1. Nu pomeni de aragaz. Si eu tot cu salate, lapte si iaurturi imi tin familia. am noroc ca sunt buni si nu comenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragii de ei! :) Plouaaaaaaaaaaa?????????? ah,vin in vizita,dar stau in drum,in ploaie!!! :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...