Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 1 iulie 2012

{DeLatte - Hotia la romani sau cum esti fraierit pe fata la cumparaturile online! }

Sunt un pachet de nervi! Sunt asa de revoltata, incat daca l-as avea in fata mea pe individul acela de la care am facut prostia sa comand - telefonic caci mi s-a parut chiar mai usor- l-as lua la  palme!
Aproape de jumatatea lui mai citesc pe un blog culinar cum ca e o mare afacere sa comanzi online lapte condensat caci la 5 cutii platite capeti 12 cutii.( de fapt uitasera sa precizeze ca transportul era de platit separat deci nu era asa ieftin cum credea lumea... )
Hmm,mi se pare improbabil si dau click pe link; intr-adevar asa parea.
Ma consult cu ai mei din casa, si concluzionam: va fi foarte bun pentru inghetata, vom avea toata vara fara probleme, hai cat inca nu e vacanta ( si deci bani ioc) sa facem comanda.
Si sun ca sa ma lamuresc ca e chiar asa cum scrie in oferta.
Omul, un ardelean de la Cluj -deci teoretic om serios, apartenenta la acea regiune a tarii fiind pentru mine aproape o garantie pentru seriozitate, imi spunet ca, de fapt nu ar prea mai fi acea oferta valabila si ca  fie cumpar doar 5 cutii si am transport gratuit,fie cumpar 48 parca de cutii la pret de- nu- mai- stiu -cat cu transport inclus.
Ii raspund ca nu imi deschid bacanie si ca nu am ce sa fac cu atatea cutii, si raman la varianta 5 cutii.
Omul insa se razgandeste repede si pare sa imi faca o maaaaaaareeeee favoare:  " lasati,va trimit 12 cutii si platiti si transportul ( deci clar nu 12 la pret de 5 cum era in oferta,dar fie, inca 21 de roni in plus, zic nu e chiar o avere daca te gandesti ca voi avea toata vara lapte pentru inghetata de tot felul.).

In final il intreb daca e in termen de garantie- el zice ca da, si ii dau datele de contact.

Eram in culmea fericirii crezand ca mi-a pus Dumnezeu mana in cap!
Surpriza si mai mare, uluiala mea fiind completa a fost cand a doua zi dupa comanda telefonica ma trezesc cu telefon de la curier ca e in fata blocului si ca ma gaseste sa urce cu coletul?
Nu eram acasa,dar era mama,deci "ok, urcati,va rog frumos!"
Apoi coletul a mers cu cutie cu tot ( deci nedesfacut) in frigider, urmand sa despachetez eu mai tarziu.
Am uitat, nu am dat importanta,oricum nu faceam inghetata, si apoi a venit si postul Sf Apostoli,i ar coletul a ramas tot in frigider,pana  azi dimineata,cand, inainte de biserica aveam in plan sa pregatesc inghetata.
Aveam de ieri vasul aparatului in congelator, deci treaba era gata in doar jumatate de ora,dupa amestecatul ingredientelor.
Am scos pachetul cu cutiile de lapte condensat si am inceput sa adun si celelalte ingrediente pe masa din bucatarie.

SI MI SE TAIE PICIOARELE: LAPTELE CONDENSAT ERA DEJA EXPIRAT DIN IUNIE 2012, ASTAZI FIIND DEJA 1 IULIE!!!!

Atasez pozele drept dovada:


Simt de mor de nervi, de ce oare nu mi-a spus clujeanul : "cucoana,vezi ca trebuie sa mananci laptele asta condensat cu lingura de 3 ori/zi, dimineata,la pranz si seara,caci expira in doua saptamani !!! "
Sa ma ierte Dumnezeu,dar clujenii sunt cu totii boci de la o vreme, asa cum le zice Mircea Badea? Sau doar unii, dintre ei? Nu vreau sa se supere pe mine clujenii seriosi,daca mai exista si asa ceva in tara asta , dar e prea de tot. Ce-o fi zis, omul, ea a vrut, ea sa primeasca!

Cine,sanatos la cap, poate sa manance in doar doua saptamani 12 cutii de lapte condensat,evident in torturi, prajituri,tot felul de dulciuri?
Ca doar nu sunt cofetarie!

Astia nu sunt comercianti, si in nici un caz nu  unii seriosi,si din tot sufletul imi doresc ca, in timpul cel mai scurt cu putinta sa il ajunga falimentul, cu firma lui de garsoniera cu tot!!!
Priviti data cand am primit comanda,ca sa nu credeti ca mint cumva:




Sper sa nu se mai lase nimeni fraierit de firma aceasta de acum incolo,tocmai de aceea am si scris despre incidentul acesta!
Si mai sper sa dea faliment cat mai curand,chiar daca par rea, trebuie sa stie si el si toata lumea ca pentru cineva care ia bani in iulie si apoi in octombrie din nou, 71,50 ron sunt o avere, nu doar o suma mare!

Mai ales cand ii dai pe ceva din start aproape stricat!

Sa va fie rusine, nu cred ca in alta tara se  poate intampla asa ceva!
Ma gandesc daca as putea sa ii reclam la protectia consumatorului?
Acum vad ca nu mai au acest sortiment,au scapat de el dandu-l la prosti ca mine la cutie de carton pe bani grei, acum au alte sortimente,deci era urgent sa scape de cele iesite din garantie!!!

 DACA STIAM CA EXPIRA IN 2 SAPTAMANI NU LUAM NICI DACA MI LE DADEA GRATIS!!!

 De aia si erau in oferta,dovada ca acum nu mai au nici o oferta si mai si precizeaza ca trebuie sa platesti si transportul
Am facut acest articol ca sa va pun in garda ca atunci cand cumparati online  sa intrebati de mai multe ori si sa cereti sa vi se confirme ca produsul e in garantie si nu expira in 2 saptamani,mai ales cand aveti mai multe cutii cumparate,asa cum am patit eu!!!

Oricum,mie imi e de invatatura de minte si nu am sa mai comand niciodata la ei,asta e clar!

Click aici pentru conformitate!!!

Ana

LATER EDIT.
Am sunat din nou la firma, am vorbit cu acelasi om si mi-a promis ca imi va trimite alte 10 cutii cu lapte in termen de garantie,de data aceasta!
Sper sa se tina de cuvant!
Va tin la curent!
Ana

8 comentarii:

  1. Nu pot sa cred asa ceva Ana. Si eu cumpar tot online lapte condensat, si n-am intampinat niciodata problema asta. Pur si simplu dau comanda online, fara sa vb la fel cu nici un domn. Cred ca ar trebui sa-i suni si sa le spui despre ce este vorba. Cu siguranta vor da curs plangerii tale, cel putin asa mi se pare normal. Iar in caz contrar, e musai o plangere.. parerea mea. Uff, tare rau imi pare! take care!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana imi pare tare rau :( Stiu de oferta si stiu ca expira produsul in iunie. Am achizitionat si eu 12 cutii direct de pe site si mi s-a spus ca transportul e separat, dar eu am cumparat prin fbruarie-marie si l-am terminat pe la jumtatea lui mai ca am vazut data la care expira :)

    Eu zic sa ii suni si sa ii amninti ca le faci reclamatie. Sunt sigura ca iti vor da banii inapoi sau iti trimit alte produse. Nu te lasa intimidata :)

    Sa ne spui daca ai rezolvat ceva :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveti mare curaj fetelor sa comandati produse alimentare online.
    Eu nu comand aici darmite acolo...
    Cred ca Antonia are dreptate ia legatura cu ei....

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am comandat de la ei si nu am avut probleme. Comanda a fost in iarna si mi-au spus la tf ca valabilitatea este pana in iunie. Eu spun sa dai telefon la firma si sa le spui sau sa le scri pe mail la vanzari@delatte.ro O fi pe acolo un angajat plin de zel..... Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc,Anto,asa ma gandeam sa fac,desi nu am mari sperante,caci doar traim in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult,Andreea, am sa incerc si va tin la curent. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult,Minnie,asa fac! Ai dreptate tu,dar imi e de invatatura de minte!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ghiocel07 asa voi face, multam fain!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...