Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 8 iunie 2012

{ Vineri - zi libera! }

Da, "datorita si din cauza"  votarii, pentru ca in scoala se ameneajeaza si se sigileaza sectiile de votare :D
Mah,si ce mai plangem!!! Cu lacrimi de crocodil!
Clasele a 8-a au banchetul,dar nu am nici cel mai mic chef sa mai merg,am tot mers,an de an,m-am cam saturat, mai mereu la fel,si in final rauri de lacrimi de toate partile.
Mai bine ma odihnesc, mai ales ca am si un desert special: fructe de sezon,de data aceasta d-ale noastre, cu gust si miros autentic :D

DSC04283

DSC04282

DSC04280

Hmm,ce parfumate sunt!

DSC04277

DSC04275

Toata dimineata am trebaluit prin casa, acum am masina cu rufe care imi huruie in cap, citesc, capsunez si ciresesc, ai apoi mai vad :D
V-am aratat noul meu scaunel?

DSC04306

DSC04307

Ma bate un gand: sa ii votez pe toti,ca sa nu se supere vreunul,cel putin la sector imi sunt toti( si fiecare in parte) perfect egali, sau ca sa fiu mai explicita, nici unul nu imi e pe plac, nu am incredere in nici unul; la capitala e alta treaba, mi-ar placea sa fie reales Oprescu.
In fine,vom vedea.
Week-end placut si votare cu folos pentru noi,muritorii de rand!

DSC04279

Sa ne fie bine!
Ana

2 comentarii:

  1. Vai Ana ce pofta mi-ai facut de cirese... Aici la noi sunt foarte scumpe, variaza intre 6 si 8 euro kg. Esti fan Ikea din cate vad, si mie imi place si imi place ca pot accesa site-ul din ro si pot compara preturile. Am cumparat o planseta de lemn si cand am ajuns acasa scria "Made in Romania"...
    Mi-am facut si eu un blog:
    http://minnieme22.blogspot.nl/

    Un weekend frumos,
    Minnie

    RăspundețiȘtergere
  2. daa,sunt fan rau de tot,daca as putea numai in ikea as sta :)) Ma bucur de blog, o sa te vizitez. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...