Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 19 iunie 2012

{ Despre Lidl }

Saptamana aceasta e saptamana italiana la Lidl,cred ca stiti si ,uitandu-ma pe oferta mi-au facut cu ochiul cateva chestii, printre care si un salam picant.
Pentru ca in urma cu cateva saptamani,cand oferta prezenta saptamana franceza  nu am mai gasit nimic de cumparat din ceea ce ma interesa,ajungand pe la orele 11 , mi-am propus ca de data aceasta sa fiu la deschiderea magazinului,caci intr-o discutie avuta cu cineva mi se spusese ca,in general, le cumpara ei intre ei si nu mai ajung si in rafturi,caci oricum nu au multe produse si pretexteaza de fiecare data ca : "s-au terminat deja"
Hmm,ajung inainte de deschiderea magazinului,ieri,luni,si cand intru- surpriza:- nici urma de vestitele salamuri.
Intreb o duduie bagatoare de seama unde sunt salamurile din oferta si imi aud urechile ca "nu au venit, si ca oricum abia pe la 11 sosesc"   Eh,si ma apuca asa un sictir si ii zic duduii:  "pai bine,doamna... ( bleah,numai aspect de doamna nu avea... ) dar randul trecut cand am venit pe la 11 ati spus ca doar la deschidere sunt sanse sa gasesc caci se dau foarte repede, nu cumva luati de prosti clienti? " Si ii cer sa vorbesc cu un sef de- al ei.
Imediat soseste un individ, foarte amabil care insa imi zice aceeasti snoava. Si ii repet:" ce fel de magazin e acesta,unul care isi bate joc de clienti,nu?" bla, bla. Omul zice, stati sa ma uit in spate, si dus a fost. Dupa vreo 6 minute soseste cu 3 feluri diferite de salamuri, si imi zice: acestea sunt,nu?
Da, si iau unul picant. Omul zice: "abia acum au sosit" si pleaca cu restul "in spate".

Nu ma intelegeti gresit,nu sunt adepta mezelurilor,dar am luat caci se discutase in casa ca ar trebui sa luam  sa gustam produse specifice, daca tot sunt pe tari.
Concluzia este ca cine mi-a spus ca nici macar nu ajung in vaznare caci le cumpara ei intre ei, cred ca are dreptate.
Cert e ca nu mai merg curand in Lidl, nu-s proasta nimanui, si sunt edificata in privinta servirii.
Daca nu faceam galagie cerand sa vorbesc cu un sef, trebuia sa inghit snoava cu "pe la 11"
Oare si in alte tari si-or premite mitocanii de genul acesta?

Am mai luat si alte cateva produse, dupa cum se vede in poza de mai sus!

Ana

7 comentarii:

  1. Cunosc treaba asta prea bine , inca din perioada cu magazinele Plus in Romania ( care acum au fost "preluate" de Lidl ). Orice era bun , la oferta , "nu mai este " sau "la noi nu s-au adus " ...mdaaa , sigur

    RăspundețiȘtergere
  2. aha,deci e cum am banuit! Nu sunt eu o inchipuita si o ciudata :)))))
    Imi pare rau ca se intampla chestii de genul acesta! Multam de vizita si mai ales de comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate in multe domenii se vede ca traim in Romania si nu in alta parte, mai avem de educat multi pana vom fi respectati ca niste clienti ce santem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pacat... Aici la noi Lidl este un magazin foarte apreciat si foarte curat. Intradevar marfa vine si la noi limitata da nu salamuri sau mancare ci chestii electronice sau de uz casnic. Este singurul magazin din Olanda unde daca painea nu a fost vanduta in totalitate inainte de ora inchiderii sambata se da gratui.
    Pacat ca strica "fata" firmei cei din serviciile Lidl Romania.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, pacat ca isi bat joc asa, ce bine ar fi sa citeasca cienva si sa ii mai lamureasca cum sta treaba cu comerciantul onest! Slabe sperante,insa!

    RăspundețiȘtergere
  6. In Brasovul nostru nu se intampla acest lucru, mereu am vazut produsele specifice puse in rafturi speciale...ba uneori mai si raman...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...