Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 29 mai 2012

{ De la Kaufland si nu numai... }

Da, ma simt mai bine,multumesc frumos si nu,nu inchid blogul,doar ca din cauza durerilor de picior,si a unei inevitabile avarii a rds-rcs-ului ( pe care-l doresc din tot sufletul falimentar cat mai curand posibil)am stat departe de net si blog.
Am stat mai mult in pat, dupa intoarcerea de la serviciu,incercand sa imi protejez piciorul caci imi doresc sa ajung intr-un loc zilele urmatoare,si nu stiu daca voi putea caci vremea asta  imi da niste dureri groaznice in picior.

Dar de iesit din casa mai ies,si asa se face ca, la sfarsitul saptamanii trecute am ajuns in Kaufland unde- surpriza am gasit puiul fericit, si tare m-am bucurat caci in Real mi-era mai greu sa merg.

DSC04174


DSC04173


Scump,da' face!

Nu l-am pregatit pe grill,ci l-am ciopartit,am fiert copanele si pieptul sambata si am facut supa  si apoi am perpelit carnea pe gratar cu condimente Jamie Oliver luate din Selgros,iar ca garnitura am facut varza noua fiarta/ calita.

Si am mai gasit ceva deosebit de bun in Kaufland...stiam de la Edith de existenta ei... ceapa deshidratata, si,in plus,am mai luat si verdeata deshidratata- cu urme vagi de telina in ea, acestea toate obtinute prin congelare.
Le-am folosit deja la supa si dau un gust deosebit mancarii. Si nici nu sunt scumpe,borcanele.

DSC04176

Si desi ar trebui sa reincep dieta, am primit ultima carte aparuta la GoodFood, cea cu preparate italienesti.
Hmm, te ia sigur foamea cand o rasfoiesti,dar are si retete pe care le voi incerca curand.

DSC04177


In rest, sunt bine, aglomerata cam cum se intampla mereu in preajma terminarii anului scolar,si evident cu gandul din ce in ce mai des la vacanta mare!

Voi,ce mai faceti?

Sa ne mearga bine!
Ana

8 comentarii:

  1. Multa sanatate! Asteptam noi retete :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de existenta puilor fericiti. Noi carnea de pui din comert am scos-o cu totul si chiar ii simteam lipsa uneori. Ma bucur ca aflu mereu ceva nou de la tine.
    iti trimitem multi pupici dragastosi spre insanatosire grabnica1

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff ce rau imi pare ca esti bolnavioara! te pot ajuta cu ceva? Ai depistat problema, sau doar e 'romantism'? ca daca e asa e mai simplu, altfel a facut recent mama mea niste injectii pentru dureri si vad ca se simte fantastic de bine. daca te intereseaza detalii sa-mi spui. ai grija de tine!
    Cat despre puiul asta fericit.. ne fericeste mereu ;) Buna papica! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos, Octavia! :) Sa dea Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  5. multam fain,draga mea Loredana! Nici noi nu mai putem manca pui obisnuit caci mereu ne era rau,si de cand am descoperit acesti fericiti treaba sta altfel,e adevarat ca nu mereu ni-i permitem,dar mai bine mai rarut decat deloc! Daca ai Auchan in Cluj, mai poti incerca sai puiul osenesc e tot crescut ca la curte, dar e un pic mai atos, insa si acela e delicios , fara sa miroasa a peste, sau sa nu aiba nici un gust. Pupici si tie si fetitelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anto,din pacate nu am depasit problema, doar ca am zile cand ma simt ceva mai bine, cred ca o sa iti trimit mail, pupici si ma bucur ca tu esti mai bine, iti doresc din tot sufletul sa treci peste tot necazul cat mai curand, nu stiu ce ai patit dar mi-ai lipsit si tu si dulcegariile tale delicioase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Prends soin de toi ma belle!! Bon mercredi:)xxx

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...