Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 11 aprilie 2012

{ Primii mei cozonaci }

DSC03911

Dap,adica facuti- de- mine-cap-coada!!!
Nu m-as fi crezut in stare!
Saptamana trecuta am facut primii mei cozonaci cap-coada. O reteta nu clasica, adica una care nu necesita framantare,ci doar omogenizare, cu lapte clocotit. Reteta o am de la o colega, si pentru ca mi-am zis ca nu e cazul sa ii fac direct pentru Sf Paste, fara repetitie, i-am pregatit pentru Florii,desi e post.

2Picnik collage

Toti cei care au gustat din ei au fost incantati si de cum arata si de gust!
Si mie mi-au placut ca aspect, iar zilele acestea voi face din nou,insa nu mai am faina Baneasa, ci una din Cora, firma proprie, sper sa nu fie proasta... ar fi culmea sa ii gresesc,tocmai acum :)

4Picnik collage

3Picnik collage

8Picnik collage

5Picnik collage

6Picnik collage

7Picnik collage

Ii priveam si nu imi venea sa cred ca sunt facuti de mine :)) Stiu,e hilara toata treaba,insa voi nu stiti ca eu zisesem ca nu voi face in viata mea cozonaci, asa ca acum mi-e teama de tot ceea ce am zis ca nu am sa fac :)))
Mamaliga tot nu pregatesc,insa mama spune ca,daca am facut eu cozonac, mamaliga e " piece of cake " (floare la ureche) :))))

Vom vedea!

Seara buna!
Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...