Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 13 aprilie 2012

{ Joia Mare }

DSC03956

La noi, obieciul este ca ouale sa se vopseasca in Joia Mare,ceea ce am si facut ieri,nu eu,ci mama, eu am facut doar cozonacii si pasca.

DSC03955

In rest,cam totul este gata, in materie de curatenie, mai sunt azi cateva mici retusuri, caci azi , tot din cauza obiceiurilor de acasa, nu se gateste nimic,e clar superstitie,stiu,insa... se spune ca daca gatesti,framanti sau coci in Vinerea Mare ii arzi mainile Maicii Domnului care se roaga!

DSC03953


DSC03952

Meniul nostru de Paste nu e deloc complicat sau sofisticat: salata de boeuf ( care nu era traditie,dar vad ca se aseaza) cu chiftele de pui, ciorba de perisoare, friptura cu sos de rosii si usturoi nou verde, cozonac, pasca, inghetata dietetica si cafea.

Eu astept sa vina fina,caci ne-a anuntat telefonic ca ne viziteaza astazi ( ne aduce miel si cozonaci :) ) si apoi vreau sa plec la Biserica- astazi se trece pe sub Masa,si seara e Denia Prohodului. Intre trecutul pe sub masa si Denie trebuie sa mai ajung intr-un hipermarchet.

Maine merg la piata de flori,caci nu se poate Marea Sarbatoare fara flori :) si apoi ma ocup putin de mine, m-am si innoit, a avut mama grija de asta,caci mi-a dat cateva sute de lei "sa imi iau ceva nou de Paste" -asta dupa ce ma innoise si de Florii caci fusese ziua mea onomastica :)), asa incat am o bluza noua si pantofi superbi, dar cam scumpi- a mon avis ( 200 de lei :D )

Voi ce faci,gata totul?
Spor in toate,
Ana

4 comentarii:

  1. mi-am pus si eu ordine la prosoape azi, din ala verde ca al tau am si eu :). va doresc Paste frumos si lejer!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, Delia! Pai.,da abia azi am reusit sa pun si eu ordine in prosoape, asta e alta manie,niciodata nu am destule :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sA STII CA NU E SUPERSTITIE, ITI SPUN DIN SURSE SIGURE. VINEREA MARE E O ZI SFANTA, CU O SEMNIFICATIE DEOSEBITA SI IN PLUS SEARA SE FACE SLUJBA, DECI MACAR IN TIMPUL SLUJBEI E BINE SA NU FACI TREABA. iN RESTUL ZILEI MAI FACI UNA ALTA, NU CHIAR GATIT. LA URMA URMEI E SI O CHESTIE DE LAEGERE PERSONALA, DAR IN TIMPUL SLUJBEI CE ARE LOC SEARA ESTE PACAT SA GATESTI, SA FACI TREABA.

    ADA

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca nu e superstitie, merci. O sa ma stradui sa nu mai fac deloc treaba in Vinerea Mare

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...