Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 15 martie 2012

{ De mai demult... }

DSC03605

Asa cum va spuneam,am gasit in fisiere mai vechi, poze de care am uitat.
 Printre ele si o reteta noua dar combinata de hamburger facut in casa.
Pentru ca mai ma apuca cateodata pofta de Mc si am aproape 9 ani de cand nu am mai mancat acolo
( mi-am mai luat asa- ocazional- cate o inghetata...) am facut din nou in casa hamburger.

DSC03608

De data aceasta am vrut sa fie de pui,dar nu s-a nimerit caci nu am gasit osenesc in Auchan, caci altfel de pui nu mai suport.
Si atunci a fost  de vita. Nu am o reteta de urmat,am asamblat din memorie si nu a fost rau deloc.

Ca ingrediente am avut asa:
-1 kg carne de vita
-sos de soia (optional)
-2 linguri de pesmet
-o legatura de marar si una de patrunjel proaspete,
-o ceapa alba
-un varf de lingurita de praf de chilli
-2 linguri de ketch-up
-sare, piper

Pentru servit
-castraveti la otet
-rosii ciorchine
-chifle sau ciuperci fripte.

DSC03606

Se spala carnea si apoi se toaca la robot ( caci eu nu mai am masina de tocat :D). Se adauga condimentele, ceapa tocata, ketchu-ul, sosul de soia - optional dar ii da un gust mai picant daca nu renuntati la el-iar in final am adaugat pesmetul ( altadata am pus ou, dar mi se pare ca are un gust mai autentic de hamburger cu pesmet decat cu ou- cu ou aduce a chiftea). Se adauga si verdeata tocata marunt.
Apoi se amesteca foarte bine carnea - eu am amestecat cu mainile foarte bine spalate- si se pune  intr-un bol la frigider pentru jumatate de ora.

DSC03610

Mi-amintesc ca la mine a stat cam o ora jumatate caci faceam si curatenie in ziua aceea si am vrut sa termin aspiratul prin casa.

DSC03608

Se fac cateva bile din carne,care se aplatizeaza cu mana. Se frig pe grillul foarte bine incins cam 3-4 minute pe fiecare parte.

DSC03601

Se servesc in chifle sau in ciuperci fripte - din pacate nu am poza cu ciupercile,dar data viitoare fac din pui si sper sa imi amintesc sa pozez si ciupercile la datorie.

DSC03609

Sunt savurosi cu rosii si castraveti murati.

DSC03603

Nu stiu cum e vremea pe la voi,dar la noi sigur nu predispune spre serviciu ( 5 ore :D) ci mai degraba la somn :D

Eh, si cu toate acestea, ne indreptam spre munca!
O zi cu surpriza placute!
Ana

4 comentarii:

  1. O zi frumoasa si tie!
    Foarte interesanta retat ta!
    Noi de la McDonalds tot inghetata cumparam. Cel mai greu e sa o tinem departe pe Paula, mai ales ca jucariile sunt atragtoare iar reclamele destul de agresive.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata! mi s-a facut foame! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,draga mea ai dreptate cu jucariile, imi plac si mie unele :)) le vad pe la elevi. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Timeea, multumesc frumos! Bine ai venit pe la mine, te mai astept! :) we placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...