Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 14 martie 2012

{ Buna miercuri dimineata! }

Am din ce in ce mai putin timp de blog, si nu mereu cele mai frumoase subiecte, dar nu renunt nici la bloguit si in fiecare seara, cu precizie, imi vizitez blogurile favorite, doar ca uneori le citesc pe diagonala,si nu am timp de lasat comentarii- din pacate :(
Si,da,stiu ca e post,dar vor urma doua sau trei articole de "dulce" caci acum le-a venit randul,cu scuzele de rigoare pt cei care tin post!

Dupa lupte seculare, care au durat mai bine de o luna, am reusit, in sfarsit,cu ceva vreme in urma sa ne aniversam, iar lucrul acesta s-a intamplat asa de tarziu - din pricina zapezilor, daca va aduceti aminte.
A fost o masa nu foarte grea, dar reusita, in mijlocul unor oameni dragi care ne-au fost alaturi din nou! :)

DSC03436

DSC03444

DSC03445

DSC03441

aparusera zambilele desi zapada era inca la locul ei pe trotuare si strazi...

DSC03442

DSC03443

DSC03446

DSC03448

DSC03461

Una dintre matusile mele ne-a facut prajitura Krantz, foarte buna!

DSC03467

Si pentru ca mami nu a fost deloc de acord sa punem pe acelasi tort doua randuri de lumanarele ( cele pentru ziua mea si cele pentru ziua ei) am avut doua torturi,cumparate ambele,dar foarte bune! :)

DSC03470

Al meu...

DSC03464

DSC03472

DSC03465

Si al mamei...

DSC03471

A fost frumnos!!!
Ana

8 comentarii:

  1. Sa fii sanatoasa! Sa traiesti mult si frumos si sa te bucuri de toti cei dragi inimii tale!
    La multi ani pentru amandoua sarbatoritele!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata Krantz-ul! Crezi ca poti "sa furi" o reteta?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, scumpa mea Loredana! Te sarutam si succes fetei la inscriere si mai departe! :XXX

    RăspundețiȘtergere
  4. sabina,adica sa ii cer reteta matusa-mi? Sigur,eu nu i-am cerut-o pana acum ca oricum e prea complicat sa fac eu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, ce bine arata prajitura si ce buna ar fi reteta. Si torturile arata bine. La multi ani x 2, inca o data !

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fiti sanatoase si fericite!! Imi place Krantzu de mor, da si torturile alea doua arata bestial! Pupici si ai grija de tine, nu te suprasolicita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa dea Domnul,Anto scumpa! Asa voi face ;) pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...