Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 7 februarie 2012

{ Acasa }

DSC03159

Acum, din doua motive: vremea si o raceala extrem de puternica, despre care pot sa mai spun ca aproape mi-a pus capac.
Totul a inceput martea trecuta cu o durere in gat, pe care initial am pus-o pe seama unei zile prea complicate de lucru, cu stat mult pe culoarele scolii, fiind si de serviciu pe scoala,coroborat cu vorbitul mult la clase,unde am avut lectii de predare.
Si nu i-am dat importanta, crezand ca totul va trece de la sine, pana a doua zi.
Joi insa, in drum spre scoala mi s-a facut asa de rau incat am crezut ca voi cadea pe strada, noroc cu un coleg care m-a gasit in starea aceasta si m-a ajutat sa ajung la scoala. Unde am stat cam o ora in cabinetul medical, cu 16 cu 8 tensiune ( eu avand in mod normal 12 cu 6) . Si fiindca nu imi era deloc bine acuzand o stare de disconfort in a respira ( aveam o rana in gat, asa simteam eu... ) un alt coleg m-a adus acasa.
Zilele acestea am avut temperatura peste 39 de grade, cu dureri groaznice de gat si cap, cu transpiratie si frisoane, initial fara antibiotic pe care l-am refuzat ,dar pe care apoi a trebuit sa il iau (Zinat, din nou :(( , iar azi,dupa atatea zile de tratament, inca mai fac febra,insa doar 37 cu putin :D, inca mai imi e rau,dar imi e mai bine decat duminica, sa zicem.
Medicul sustine ca cel mai devreme ar trebui sa ies din casa luni,ceea ce imi creeaza o stare de rau,caci aveam si eu copiii de pregatit pentru olimpiada pe sector si deja am pierdut o gramada de zile.
De materie nu mi-e teama caci stiu ca o voi recupera, oricum scolile sunt inchise si maine in Bucuresti, caci e o vreme de nu poti sa dai afara nici dusmanii,daca ii ai,cu atata mai mult niste copii.

Cat despre vremea aceasta,ca si voi,cred, m-am saturat ca de mere acre!!!! Vreau sa vina primavara!!!!!! Cu alaiul ei cu tot!

Multumesc scumpei mele Dositeea care si-a facut griji,lipsindu-i postarile si prezenta mea pe blog!

Sa trecem cu bine de vremea ( si vremurile acestea ) !

Ana

13 comentarii:

  1. Multă sănătate, Ana!
    Va veni şi primăvara. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, draga mea! Speram :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate multa, frumoaso!
    Mie imi place iarna, recunosc, chiar daca e un pic cam ger acum.
    Sa te faci repede bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multă sănătate și Domnul să-ți aducă din nou zâmbetul pe buze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa te simti din ce in ce mai bine, fara febra si frisoane! Ma incearca si pe mine, dar sper sa o pacalesc cu echinaceea!
    Te pup scumpa mea! Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  6. tare mult vreau si eu sa vina primavaraaa! Te imbratisez si-ti doresc insanatosire GRABNICA!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Amin,Magduta draga! Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa dea Domnul, Emily! Multumesc frumos,si ai mare grija! Sanatate multa si pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceea ce traiesti tu acum, la mine s-a declansat exact in ziua de Craciun si a continuat evident in zilele urmatoare. Pana la urma si eu am ajuns la antibiotic, din pacate. Fara sa te dezamagesc, dar eu mai tusesc pana si azi....din ce in ce mai rar, dar.... Cat priveste vremea de afara, mi-e teama ca toate astea se intampla din vina noastra. Nu ne plangeam noi ca avem asa o iarna calda, ca nu am avut zapada de Carciun, ca mergem in ianuarie in pantofi, ca de Boboteaza nu e ger si asa mai departe ? Pana la urma, trebuie sa cam avem grija ce ne dorim :) . Sanatate multa iti doresc!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc asemenea!
    Si eu am mai fost racita de curand

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...