Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

{ Mancare de avarie }

    Astazi nu am iesit absolut deloc din casa,si nici nu aveam de gand sa gatesc ceva,caci e sezonul olimpiadelor si a concursurilor scolare , si treaba e destula.
   Dar cum  tot trebuia sa mancam, am incropit ceva cu ceea ce aveam prin frigider/ congelator.
Asadar, un aluat- foietaj cred ca se gaseste mai mereu prin frigiderele noastre ca de altfel si cateva resturi de mezeluri, o felie de branza si cateva masline,si din toate acestea au iesit un soi de mini pizza rulada :D ( evident si cu cateva ciuperci din conserva si sos de rosii.)

DSC03021
Iar ca desert orez cu lapte,scortisoara, indulcitor si boabe de rodie.
Simplu ca "buna ziua".

DSC03029

DSC03032

Si apoi ne-am putut intoarce fiecare pe la ce treburi aveam.
Voi ce mai gatiti? Eu deja as vrea ceva super light,caci e momentul in care trebuie sa reincep :D

O seara buna!
Ana

4 comentarii:

  1. ah, cat imi plac mancarurile astea "incropite", pentru ca de fiecare data iese ceva delicios, chiar daca simplu :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este :) Multumesc de vizita si comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine , banuiesc ca miroase demential de apetisant si in plus , nu e asa?,te-a scapat de niste resturi de prin frigider! :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...