Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 29 ianuarie 2012

{ Bread for the Journey }

1

Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36. Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37. Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38. Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39. Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40. Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.

Matei 25: 34-40

DSC02952


Duminica Binecuvantata!
Ana

2 comentarii:

  1. La multi ani fericiti si binecuvantati si tie, draga Ana! Esti mai tanara decat Janet, cu 10 ani ;-) O zi superba sa ai :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,draga mea draga! Te imbratisez! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...