Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 11 ianuarie 2012

{ Inca dimineata de vacanta... }

DSC02931


Fiind vorba,evident despre dimineata zilei de ieri...desi e valabil si pentru aceasta dimineata,doar ca azi am avut si incamai am si treaba!

Am trecut pe ceai, unul delicios, un amestec in care se regasesc si celebrele fructe goji. Racoritor, rafinat si  nici o indulcire.

DSC02923

Se poate servi simplu ( mie asa mi-a placut cel mai mult) dar daca vrei neaparat si ceva langa, poti savura inainte o briosa cu busuioc si cascaval sau chiarcativa biscuiti dietetici ( fara zahar,fara sare :)

DSC02926


Cum v-am spus mie imi place simplu de tot!
Doar impletind ceva deloc nesofisticat , sau lecturand o carte de vacanta, sau - cum fac astazi, in timp ce imi refac planificarile scolare.

Ochiul priveste niste lalele superbe( pe care le-am primit ieri...dimineata! :D )

bPicnik collage

Savurez la maximum aceste cateva zile de vacanta,caci stiu sigur ca le voi duce dorul :)
O zi frumoasa si voua! Si cu mult spor pe la ce treburi aveti,fiecare!

Ana

8 comentarii:

  1. Ana, ia ceaiul si vino la black macarons party !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa ar trebui sa fac! In felul acesta as avea ocazia sa gust macarons delicioase de la tine :) Multumesc pt invitatie, vin :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am ajuns mai târziu aici, dar nimeni nu a remarcat setul tău de ceai?! Este tare fain!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, frumoaso! Asa e,dar daca faceam niste bomboane de arpacas unele persoane se dadeau peste cap de drag, intelegi tu :)))) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa...asta chiar asa este ;))
    Eu zic sa mai faci ceai in setul asta si poate data viitoare vor vedea mai bine ce este de vazut. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dap, cu siguranta! Te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...