Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 10 ianuarie 2012

{ Briose cu busuioc si cascaval }

DSC02909

Delicioase!
Le-am pregatit ieri seara, si inca mai avem caci am dublat cantitatile ( stiam ca voi avea musafiri,si mai stiam ca sunt extraordinar de bune ! )

DSC02895

Nu e prima oara cand le pregatesc,insa de data aceasta nu aveam branza cheddar, asa ca am pus ceea ce am gasit in frigider: cascaval Wian. Da, stiu,nu e cel mai grozav cascaval,de regula doar Rucar cumparam,insa,imi amintesc ca atunci cand am facut cumparaturile, lista era asa de lunga incat mi-era teama ca nu imi vor ajunge banii ( la shopping-ul de Craciun :D )

Dar chiar si asa,au iesit delicioase! ( ma repet,stiu,asa e cand imbatranesti :D )

DSC02900


Ingredientele(pe care va spusei ca eu le-am dublat).
- 200g faina,
- 100g faina de malai,
- o jumatate de lingurita cu  sare,
- 70g branza Cheddar/sau orice cascaval dat/a pe razatoare,
- busuioc proaspat tocat marunt ( cam 2- 3 linguri),
- 350ml lapte,  2 linguri de ulei de masline,
- 1 ou batut ca pentru omleta.

Intr-un castron de plastic amestecati faina cu faina de malai, sarea,3 sferturi din cascaval si busuiocul tocat marunt.
In alt castorn bateti oul si adaugati laptele si uleiul de masline.
Apoi turnati bolul cu lapte, ulei si ou peste cel cu faina si amestecati pana devine totul o pasta omogena.
Compozitia astfel obtinuta se toarna in formele de briose pe care trebuie sa le ungeti cu un pic de ulei.Radeti cascavalul ramas deasupra fiecarei forme cu compozitie.ASA CUM SE VEDE SI IN POZA!!!

Picnik collage

Se coc pret de aproximativ jumatate de ora ( sau mai putin,depinde de cuptor) in cuptorul preincalzit, la 180 grade [se lasa un pic in tava inainte de a le scoate din formele de briosse.]

Se servesc caldute, cu un pic de unt/sau fara :D si busuioc proaspat.( de data aceasta,fara pic de unt )

aPicnik collage

Pofta buna!
Ana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...