Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 6 noiembrie 2011

{ Salata cu avocado }

DSC02230

Si nu numai.
Tot la Cireasa de pe tort am vazut-o, in aceeasi emisiune cu prajitura cu smochine, si tot de Magda Catone pregatita.

DSC02237

Cu rosii cherry ( eu am pus rosii normale,caci din acestea aveam in casa) cu avocado, evident, branza bucati mari, miez de nuca si susan, doar ca eu am pus susan negru caci imi place mai mult. Si aveam in casa :)

DSC02234

DSC02232

Dreasa cu lamaie si ulei de masline. Nici nu am mai avut nevoie de sare caci a fost branza destul de sarata.
A fost garnitura la pranzul de astazi,alaturi de pastrama.

DSC02235

Seara placuta!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...