Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 9 noiembrie 2011

{ Joi ...}

Sunt racita! Cobza!
Era si greu sa raman sanatoasa cand toti in jurul meu bolesc. Unii ( elevi needucati :(     ) chiar fara sa puna mana la gura sau la nas cand tusesc sau stranuta.
Cateodata ma apuca asa o lehamite de parinti din astia inconstienti si nesimtiti care-si trimit copiii bolnavi la scoala!
In primul rand ca ei nu au nici un randament ci stau precum curcile plouate si zac in banci, nu ca altfel i-ar da straduinta afara din scoala , si apoi e o chestuine elementara de bun simt sa nu bagi o clasa in carantina,ca ti-e tie mai comod sa il trimiti la scoala decat sa il duci la medic sa ii dea tratament si scutire medicala.
Oricum,in caz de boala, dirigintii ii invoiesc si pe baza de declaratie scrisa de parinti,dar unii sunt tare nesimtiti si cu copiii lor si cu restul lumii.
Acestia ar trebui sa se imbolnaveasca ei rau de tot si sa fie nevoiti sa mearga la serviciu sa vada ce inseamna ( dar sa fie imbolnaviti de colegii lor nesimtit ca si ei)
Scuzati, dar chiar m-am saturat! Eu nu am in fisa postului si educatia parintilor, astia ar trebui sa fie deja educati si nici nu am spor de visuri!
Asa incat sunt foc si para pe ei!
"M-a trimis mama c-a zis ca pierd lectiile!"
Mda, in conditiile in care trece clasa din mila dascalilor, caci el are 3 la fizica, 4 la mate si 2 la engleza? Oricum, niciodata nu deschide cartea si caietul la vreo materie!
Pana acum venea la scoala ca sa aiba de unde sa se intoarca si sa se bata cu laptele si cornu'  acu' vine sa-si raspnandeasca virusii. Si sa ii auzi cum isi trag nasu' in teaca ca "n-am batista, doamna! "
Offffffffff, o mai exista o tara cu oameni asa de prost educati?
Nah,ca si -a sters nasu pe manseta si tocmai scosesm pachetelul meu de batiste de hartie :(((((((((((
Astia nu ar fi trebuit sa fie scosi din saielele lor,ca oricum e degeaba!
Eu,chiar daca, prin absurd capat concediu medical,trebuie sa imi gasesc si inlocuitor la ore, caci la noi e regim de teroare, nu alta!

Sanatate si sa mergem inainte cum putem,caci n-avem incotro!!!

Ana

14 comentarii:

  1. Insanatosire grabnica, draga Ana!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, stiu cum e cu elevii. Si unii mai stranuta si asupra ta, ostentativ, ca si cum simplu fapt ca au intrat in clasa bolnavi nu e suficient..
    Sanatate multa iti doresc!
    Inarmeaza-te cu rabdare si tine-te bine, iarna inca nici nu a inceput!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ana iti doresc multa sanatate...si eu stau cu medicamentele langa mine dar pentru o ...otita,si ce mai doare....Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai mare dreptate, Loredana draga! Multumesc pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Petro draga! Imi pare rau ca esti bolnava :( Insanatosire grabnica! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Ana, imi pare tare rau ca esti bolnava...insanatosire grabnica!
    Cat despre nesimtire, asta este pentru mine un subiect sensibil. Bunul simt e pasare rara...

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut Ana draga!
    Imi permit sa apelez la bunatatea ta ... mesajul meu este inafara subiectului ... este o rugaminte ... baietelui prietenei mele este fff bolnav ... Vladut are doar 3 ani jumate si are cancer ...poate fi salvat dar costa 30 000 euro ... eu si grupul "Sa-l ajutam pe Vladut" de pe facebook incercam sa strangem acesta suma ...suntem pe drumul bun ...problema e ca banii ne trebuie cat mai repede pt ca tratamentul il incepe din 17 noiembrie data cand trebuie platit jumatate din suma adica 15000 euro ... te rog daca poti ajuta-ne si tu ...cum poti ... chiar si mediatizarea cazului e fff important ...pt detalii intra te rog pe pagina mea si vei gasi toate detaliile, iar la finalul acestei campanii eu voi trece pe pagina mea de blog si al acestui copil minunat numele bloggerilor care ne-au ajutat ...
    Vladut este un copil ...merita sansa sa TRAIASCA ... sa creasca, sa termine gradinita, apoi scoala, sa mearga la facultate, sa se afirme profesional, sa se indragosteasca, sa se casatoreasca, sa aibe copii si sa imbatraneasca ...merita sa treaca prin toatele fazele vietii asa cum o facem orice OM ...
    multumesc si imi cer scuze daca acest mesaj te-a deranjat intr-un fel ...o zi buna
    cu toata stima
    Tunde Pantea

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana, tu esti eroina pentru ca rezisti cu altfel de specimene. Iti doresc sa te faci bine cat mai repede !

    RăspundețiȘtergere
  9. MAriana, multumesc frumos! Ai mare dreptate, dar eu speram ca la voi in Ardeal sa fie oamenii mai educati ca pe aici. Te imbratisez! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multa sanatate, Tunde si sa speram ca se vor strange cat mai curand banii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Sabina draga! Si eu si colegele mele, si toate ne mai imbolnavim si familiile,din pacate!

    Te imbratisez! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...