Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 15 noiembrie 2011

{ CM }

credit foto: Google

Sunt in concediu medical!
De ieri.
Probabil ca nu ma va rabda inima sa stau acasa toata saptamana,dar mi-e rau de nu mai pot!
Pana sa merg la dr de familie nici nu stiam ca viroza se poate infecta. Ceva de genul acesta am inteles eu...caci se pare ca viroza respiratorie am, dar a degenerat in ceva mult mai rau din cauza ca m-am tratat dupa ureche.
Insa nu sunt genul sa merg la medic la primul stranut.
Acum m-am hotarat sa vizitez cabinetul pentru ca simteam ca mor de rau: pur si simplu nu mai puteam sa respir, trebuia sa tusesc si nu puteam, aveam o rana in gat cumplita, febra 38 cu 9, si transpiram continuu.
La un moment dat m-am suspectat singura de gripe din acelea aviare, porcine :)

Nici acum nu mi-e bine,insa dupa 4 nopti in care am stat doar in fotoliu sau pe marginea patului caci era imposibil sa ma asez sa dorm din cauza tusei care ma sufoca, azi noapte am reusit sa dorm, si am dormit si astazi toata ziua aproape.

De regula eu racesc rau de tot si fac forme complicate de gripa/raceala/viroza, dar raceala de acum e pe departe cea mai grea dintre toate pe care le-am avut/ facut de cand ma stiu.
Asa ca,faceti tot ceea ce stiti si feriti-va de virusi!

Ana

15 comentarii:

  1. Sanatate, iubito, iti doresc din toata inima!
    sa te pui repede pe picioare, nu neaparat ca sa te intorci mai repede la munca, ci pentru a fi tu bine pentru tine si ai tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc insanatosire grabnica!!!!!
    Te pup si -ti urez o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc insanatosire grabnica!!!!!
    Te pup si -ti urez o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. insanatosire grabnica! dau si eu pe ceaiuri,fructe(naturale de la tara) si multe legume!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sanatate!Sa te faci bine cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatate multa! Si eu ma lupt cu o bronsita acuta de cteva luni. Nu-mi trece nici cu antibiotice...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana draga, iti doresc sa te faci bine repede cat mai repede! Complicatiile virozelor sunt destul de agresive si trebuie tratate in mod serios. Ai mare grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana, draga mea, oare te simti mai bine ? Ce bine-ar fi sa fi conectata acum la blog si sa te simti bine. Mi-ar face mare, mare placere daca maine, 18 noiembrie la ora 17,m-ai insoti la Flanco in Unirea Shopping Center, la un eveniment GoodFood si anume "La masa cu Good Food". Ce zici ? Da-mi te rog un mail pe adresa cristina@florideportocal.ro daca vezi mesajul azi sau pe adresa de serviciu, daca vezi mesajul maine.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult draga Loredana! Sper ca fetele sunt bine si voi la fel! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Petro,multumesc mult de tot, sper ca ti a trecut otita! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea Elena multumesc din suflet! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mandala sa dea Domnul
    Multumesc mult,pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Niko, imi pare tare rau :( De aia nu te am mai vazut eu pe mess :( Insanatosire grabnica si pupici. Mi e dor de tine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cornelia draga,ai mare dreptate. Azi am fost la control inainte de a merge la scoala si dna dr m-a atentionat sa fiu foarte atenta sa nu fac recadere caci e grav! Pupici si imbratisari :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristinica draga, sunt mai binisor :) Multumesc mult mult de tot am raspuns in mail Te imbratisez cu drag si cu pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...