Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 17 noiembrie 2011

{ Astazi... }

DSC02229

Mi-e tot rau,dar mi-e mai bine!
Drept pentru care m-am intors la lucru!
Destul de greu, cu frisoane si fulare de schimb intre ore ( cinci la numar! ).
Cand am intrat pe poarta scolii unii se pregateau sa ridice un soclu.
Mai tarziu am aflat ca era pentru mine. :)))))))) Cica imi ridica statuie pentru ca nu am putut sa stau acasa de grija notelor. Care tre' sa fie!!! ( Ritmicitatea notarii se cheama :D )
         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mii de multumiri tuturor celor care mi-au transmis urarile lor de sanatate si ganduri bune!
Va imbratisez cu drag- fara sa va dau vreun virus si va doresc asemenea ! :)
Ana
brown

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...