Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 19 septembrie 2011

{ Prajitura cu repetitie }


DSC01684

Cea a Sf Fanurie.
Doar ca de data aceasta am facut-o dubland cantitatea de portocale, si i-am adaugat in loc de alune sau nuci, caju si smochine uscate.
Si am mai reusit o performanta: am dus-o la Biserica pentru a fi slujita si abia apoi (ne-)am servit din ea!

DSC01682

Si am fost tare incantata de mine( treaba aceasta se intampla cu mai bine de o saptamana in urma, sambata trecuta, doar ca abia acum m-am invrednicit sa o postez.)
Si e din ce in ce mai delicioasa. Reteta o gasiti aici.
Am avut si fructe, evident :)

DSC01683

Bogata toamna, bogata!
O saptamana placuta!

Ana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...