Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 27 august 2011

{ Prajitura Sf Fanurie ( Fanuro-pitele) }

DSC01522

Dupa ce ani de-a randul mi-am tot propus sa prepar aceste prajituri, abia astazi  am reusit ( Slava Domnului si Sfantului Fanurie! )

DSC01519

Sunt delicioase si asa de usor de pregatit!!!

Nu am putut sa respect intru totul reteta caci nu am avut alune, dar in locul lor am pus nuci pe care le-am zdrobit in mojar.

In rest am urmat reteta clasica, una dintre ele, caci de fapt sunt doua.

DSC01499

Fanuropita 2

DSC01496

O cană de zahăr
O cană de ulei de măsline
2 căni suc de portocale
¾ de cană stafide
¾ de cană alune măcinate
Bicarbonat
Vanilie
4 căni făină

DSC01514

Zahărul şi uleiul se amestecă până se omogenisează. Bicarbonatul se dizolvă în sucul de portocale şi se adaugă treptat la amestecul de zahăr şi ulei. După ce se amestecă şi celelalte ingrediente, se toarnă compoziţia în tavă unsă, dându-se la cuptor pentru 45-50 min. Se taie în pătrate.

DSC01528

Aici gasiti Acatistul Sfantului

DSC01508

DSC01529
© Jurnalul Anei Photography

Au iesit fix 24 de bucati.

Pentru rugaciunile Sf. Fanurie, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi!
Ana

16 comentarii:

  1. mercic! Da sa simti cummiroase si cat e de dulce :))

    RăspundețiȘtergere
  2. waw, pozele sant superbe , cred ca sant delicioase !

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am prezentat sa ma servesc cu o patratica dulce la cafea... arata foarte bine, iar dupa ingrediente, deja ii simt gustul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări pentru ce ai realizat!Sfântul Mucenic Fanurie să te ajute ! Amin

    RăspundețiȘtergere
  5. Mandala,asa e ,delicioase sunt! Multam :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela scumpa, cu toata dragostea! Multam si pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Amin, magduta draga! Multumesc si pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata minunat! consistenta imi face cu ochiul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, au fost tare gustoase, azi le-am terminat :) Pupici si La multi ani pt blog,Cristina draga :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ar fi şi mai bună cu glazură de ciocolată sau cacao deasupra! pupici...îmi plac reţetele cu nume de sfinţi...au ceva deosebit, o aromă de sfinţenie în ele...:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. sigur ca ar fi buna cu glazura, doar ca eu am incercat sa respect cat mai mult reteta. Daca o faci cu glazura lasa-mi un link sa vad si eu cum ti a iesit ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata tare apetisant si am sentimentul ca se topeste in gura , de fragezime.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...