Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 20 iulie 2011

Ziua de azi...

N-am nimic deosebit de povestit astazi,doar ca ma bucur ca s-a mai racorit afara caci in timpul zilei am crezut ca voi lesina pe strada de caldura!

Dimineata... Biserica- Mare sarbatoare! :)

DSC01000


Dupa care, asa cum imi sta in obcei ( obicei nou,dar intarit cu fiecare zi..) am luat drumul unui hipermarchet ( de data aceasta Real Cotroceni) ca sa fac (mici) cumparaturi de rutina.
Macar acolo era racoare... M-am oprit un pic sa respir:

DSC01004

Mi-as fi balansat nitel talpile in apa aceasta :))

DSC01003

M-am abtinut,evident,cu gandul la mare ( pe care nu o am prea mult la suflet), la Grecia si Israel...

Trec de la una la alta.dar voiam sa va spun cat m-am bucurat zilele trecute cand am gasit sirop de agave la un pret rezonabil. Abia astept sa pregatesc o prajitura raw :D

DSC00950


                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In curtea bisericii sunt trandafiri frumosi- de- tot, care acum sunt cam trecuti,dar tot ii pozez periodic :)

DSC00999

Sper ca si voi ati avut o zi buna!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...