Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 21 iulie 2011

{ Recomandarea de joi dimineata }

De fapt, de joi seara caci acum am reusit sa imi fac un pic de timp  pentru net si blog :)


Blogul unei prietene dragi inimii mele, Dositeea :)
Un blog ortodox pana in maduva oaselor, un blog cald care isi propune numai lucruri bune, si caruia ii doresc viata lunga , iar Dositeei cat mai multe postari cu folos duhovnicesc!
Adresa blogului este aceasta:  http://dositeea.blogspot.com/
Bine ai venit in lumea blogurilor,draga mea draga!
Doamne ajuta!

Ana

2 comentarii:

  1. Ana, mi-ai facut o surpriza URIASA! Nu ma asteptam sa am parte de o primire asa calda si de un feedback pozitiv de la o persoana cu vechime in blogger.:) Multumesc si eu pentru TOT !
    O zi frumoasa!>:D<
    PS: blogul inca este in constructie, lucrez la el in limita timpului disponibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur,draga mea! mult succes! Doamne ajuta! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...