Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 15 iulie 2011

Treaba cu feisbucu'

Nu e de mine! Clar! Si ma mai si incapatanez :D Nu ma pricep, nu stiu de unde,pana unde, cum si de ce,dar am pagina de FACEBOOK :))

Uite, de exemplu m-am saturat de pozele de aici si as vrea sa le schimb; dar nu stiu cum!
Normal nu e, dar e clar ca nu e pentru oricine.

Apoi... primesc tot felul de emailuri cum ca feisbucu' asta nici nu ar fi prea grozav, ca se fura date, bla-bla ...
Voi ce credeti?
Aveti pagina de feisbuc? Si va pricepeti cu ea? Vi se fura datele?

Bine,treaba ma lasa usor sa dorm,dar sunt si eu curioasa,ca orice om.
Ma gandeam sa las balta afacerea cu feisbucu, da' mai astept sa vad ce ziceti si voi, si-apoi m-oi hotara!
[ ascultam astea in timp ce va scriam, ascultati-le si voi ! NB ;) ]

STELA ENACHE si FLORIN BOGARDO - Dorul (1983)

Asculta mai multe audio diverse


Stela Enache - Grea e dragostea

Asculta mai multe audio diverse


Stela Enache - Diminetile mele

Asculta mai multe audio diverse


Ana
trandafiri pe strada

12 comentarii:

  1. Bine te-am regasit, Ana! Uite, eu am pagina de facebook si a mea personala si pentru blog. Eo modalitate de socializare in timp real, nu ca pe blog. Singurul incident l-am avut cu niste mesaje aiurea pe chat. Dar, mi-am inchis chat-ul si nu mai sunt probleme. Iar pozele puse acolo sunt deja publicate pe blog... Eu n-am avut probleme, dar nu particip la competitii si voturi decat arareori. Insa acolo vad ce mai fac prietenii mei in timp real, particip la discutii, este interesant.N-am timp pe cat as vrea, dar imi place. Oricum mult mai mult decat twiter sau netlog, unde am conturi dar pe care le-am neglijat din lipsa de timp... Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ana, am citit in postul tau de ieri cum te deranjeaza cand nu primesti mesaje si comentarii (sau cel putin asa am inteles eu). M-am gandit mult inainte sa iti scriu, pentru ca nu stiu cum vei primi ceea ce vreau eu sa iti spun. Eu nu te cunosc decat prin prisma internetului, prin ceea ce scrii, si ce percep eu este ca esti cam dura. Repet, nu te cunosc, ci asa vad in ceea ce scrii. De exemplu, chiar aici sus unde scriu eu mesaj acum, scrie "Ai ceva de spus?". Sincer, cel putin pe mine ma face sa dau putin inapoi. La fel mi se pare scris si postul de azi. Ca sa iti raspund, si eu am facebook. L-am inceput la o invitatie, apoi incet incet am adaugat multi prieteni, cei mai multi fiind din blogosfera romaneasca. Aici mai aflu ce retete se mai intampla (pentru ca de multe ori nu am timp sa merg pe toate blogurile), aici pot sa incarc poze, cu mancare si poze personale, si pot sa le vada prietenii si cei care ma stiu, si cei virtuali. De furat date nu prea stiu ce au de furat, Slava Domnului, nu mi s-a intamplat. Cam asta e pentru mine facebook-ul, intru, vad ce se mai intampla, si ies :) Sper sa nu imi iei mesajul in nume de rau si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,doamna Elena pt raspuns! Oricum vad ca va pricepeti mult mai mult ca mine,ceea ce ma bucura! :) weekend placut si dvs, si daca se poate, mai racoros !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela,ciudate mesajele tale! Raspunsesei la postul de ieri intr-un fel,acum vad ca ai alt ton, nu ti se pare ca se schimba cam des starea ta de spirit? Si cam usor?
    Nu am de ce sa ma supar caci demult nu ma mai deranjeaza comentariile rautacioase ale numanui,dar e clar ca nu ai inteles nimic.

    Tu nu ai cum sa stii cum e sa ai peste 1000 de vizitatori pe sapt., de la aceia asteptam eu un cuvant dar imi dau seama ca nu s-a inteles exact ce voiam sa spun dupa mesajul tau! Si cu siguranta asteptarile mele sunt prea mari si absurde!Nimeni nu o saprimeasca niciodata un cuvant de la fiecare vizitator in parte!


    Oricum sa retica prefer sa mi se spuna ca sunt rea decat proasta!

    Nu tolerez prostia, prostii si pe parveniti,pe aceia care uita cum i se spune greblei,caci au uitat de unde au plecat ;)Asta pana cand ii loveste coada greblei!

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu am pagina pe Facebook, desi "Facebook-ul" este in trend". Ba chiar mi se pare (sa zic?) cam... O chestie cam neserioasa. Putin frivola! Sau poate am considerat ca socializarea se face pe viu si nu on line!
    In fine, nu conteaza, important ese sa fim multumti cu ceea ce facem fiecare, indiferent de trend, sa ne respectam propriile valori! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine zici, Liana! Multumesc pt.raspuns!Eu m-am lasat dusa de...val, dar mare lucru nu stiu cu treaba asta, poate voi renunta pana la urma, voi vedea :)
    O saptamana frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare.
    Ana, eu am o pagina pe Facebook, insa nu postez poze cu mine si familia mea. Mi-am facut cont doar ca sa mai tin legatura cu colegii din liceu, care-s plecati prin alte tari. Intalnirea mea cu Facebook-ul dureaza cam 10 minute, si nu zilnic. Te pup, imi place blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Marinus,multumesc mult pentru mesaj, am sa tin cont de ceea ce spui, nici eu nu o sa pun poze personale :)
    Cat despre faptul ca iti place blogul meu, ma bucura enorm,de aia ma stradui sa fie ceva placut si mai ales de folos! Esti binevenit oricand! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. hihi, Ana...binevenita :D Sunt fetita :))) Marinush vine de la Marina...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ups! Marina, te rog frumos sa ma ierti! Nu mi-am dat seama! Esti binevenita oricand! Pupici si noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper că nu e prea târziu să spun părerea mea despre Facebook. De 2 ani, de când m-am mutat la Bacău mi-am făcut cont pe facebook, la început am primit invitație de la cineva de pe mess și am intrat de curiozitate. Apoi mi-am găsit cunoștințele mele aflate la distanță atât în țară , cât și în străinătate. Mi s-a spus și mie de așa zisele pericole de pe acest seit, dar până acum nu mi s-a întâmplat nimik, sunt înscrisă cu numele real și am tot felul de poze. Părerea mea este k e bine să nu cădem într-o extremă sau alta, nici să privim seitul de socializare ca pe un bau-bau, nici să dezvăluim chiar totul despre noi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt curioasă cum a evoluat relaţia ta cu facebook-ul. Eu cred că nu există o reţetă pentru toată lumea, în ceea ce priveşte utilizarea lui.
    În ce mă priveşte, din câte am observat la mine şi după cum mi-a indicat feedback-ul, concluzia este că ar fi mai bine să nu mai imi redeschid conturile niciodată.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...