Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 23 iulie 2011

{ Rau de cald ! }

ceai de iasomie cu gheata si placinta cu branza

Cand nu mai poti de caldura, racoreste-te cu un ceai: de iasomie cu cuburi de gheata! E mai bun decat orice cico din comert :)

ceai de iasomie cu gheata

Stiu ca de fapt e de preferat sa bem lichide caldute, eu insa am neregula mea :rece cu cuburi :D Si functioneaza ( ca doar nu o fi doar autosugestia... )

ceai de iasomie cu gheata si placinta cu branza

Asa ca fac in oala de ciorba ceai,uneori nici nu il indulcesc, dar ii pun felii de lamaie si il dau la frigider.
Cand vreau sa beau din el , ii adaug si cuburi de gheata!
Si ma delectez citind sau chiar provind la tv, sau si mai si frunzarind bloguri favorite.

ceai de iasomie cu gheata si placinta cu branza

Astazi mama a pregatit si o placinta cu branza de vaci si stafide. :) Deci,un adevarat rasfat!

placinta

Racorire placuta! :)

ceai de iasomie cu gheata si placinta cu branza

PS. De cand imi doresc un set de pahare de ceai ~ turcesti :)) De cate ori intru intr-o bacanie turceasca ma abtin cu greu sa nu imi cumpar :D

12 comentarii:

  1. Vin si eu la un pahar de ceai! Si la placinte, desigur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam cu mare drag! :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat si eu in iarna ceai de iasomie, dar de fiecare data era amarui la gust si am abandonat punguta. Tu cat lasi la infuzat? Mai mult 1,5-2 minute?

    Placinta arata taaare bine!
    Pupici!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, comentez :)
    La noi e atat de cald, ca nu imi pot permite sa aprind aragazul. Si cum apa, fie ea si rece, nu prea ma satisface, las peste noapte in frigider o sticla de un litru de apa plata cu un pliculet de ceai in ea. A doua zi ma delectez cu o apa foarte aromata. Eu folosesc menta, pentru ca nu ma inteleg deloc bine cu cafeina...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu Andreea, innici ujn caz mai mult poate chiar mai putin de 1,5 min :) iese ceva foarte putin colorat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena multumesc si pt vizita sipt comentariu! La noi s-a mai racorit dar f. putin. E buna solutia ta, chiar foarte buna!!! E de notat :)
    Nu locuiesti in RO?

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, sunt pe coasta de est SUA, deocamdata

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena, ce grozav! Vin in vizita! :)) ( glumezc )

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am lasat maxim 2 minute dar probabil ca deja a fost prea mult. Multumesc pentru raspuns!:x

    RăspundețiȘtergere
  10. da, cred ca mai putin :) cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) vino, dar nu cred ca se merita cheltuiala :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Serios, Elena? Ce treaba... si eu momente cand visez cu America ;))
    Deci si acolo e destul de rau...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...