Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 2 iulie 2011

Alint de sambata spre pranz

alint de sambata spre pranz

Imi place sambata, in general,dar cand pica si in vacanta, mi-e si mai draga!!!
Si imi place enorm vacanta de vara, mai ales cand nu e cald de' nu poti respira.
Imi place din mai multe motive,iar pe unele le voi enumera aici!
Ma trezesc cand vreau eu, in majoritatea cazurilor,si,cel putin de la o vreme,nu mai gatesc nimic,deci la capitolul bucatarit am scapat: traiasca rosiile si branza!
E adevarat ca trebuie sa fac curatenie prin casa, dar in vacanta treaba aaceasta nu se face neaparat sambata,caci si alte zile sunt disponibile :D
Si apoi ador ca pot face doar ceea ce vreau eu; poate ca pentru unii va parea ciudat,dar ador ca pot merge la orice biserica vreau eu ( de regula in Bucuresti) si pot sta cat vreau, fara teama ca urla directorul,sau ii gasesc pe copii batandu-se cu laptele- si- cornu' :D
Nu mi s-a intamplat pana acum,dar teama persista :D, in timpul anului scolar.
Asadar,daca azi am chef sa merg la Sf Nectarie,acolo merg, daca vreau la Mihai-Voda, la fel,sau oriunde imi face inima semn!

Si apoi am timp de citit, si citesc carti de vacanta,caci de cele care-ti crapa capu' m-am cam saturat, incepand din liceu,apoi in facultate si dupa - mi-a ajuns!
Asa ca dispun de timpul meu liber,care acum e berechet, cum vreau eu si numai eu!

alint de sambata spre pranz

Azi m-am trezit cam devreme,dar am lenevit in pat si apoi m-am rasfatat cu branzeturi si fructe; din vin n-am luat, doar am "pupat" paharul,ca sa nu zic ca nu am gustat si eu :)) caci de baut nu pot sa beau, spre disperarea unora, se stiu ei cine :))))

alint de sambata spre pranz

alint de sambata spre pranz

alint de sambata spre pranz

alint de sambata spre pranz


Voi cum va petreceti sambetele si vacanta, in general?

Ana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...