Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 4 iunie 2011

Cadoul meu de 1 iunie !

 Ce,credeati ca eu nu sunt copil? Ce daca sunt mare?  :)) Sunt si eu copilul mamei, si din cauza aceasta :D, am primit de 1 iunie ceva ce imi doream demult: o masina de inghetata.

cadoul de 1 iunie

S-a indurat mama de mine,caci stie ca vara acesta e  singurul desert, si m-a scapat de mestecatul si sfaramatul acelor din inghetata home made
Initial imi ziceam ca e o fandoseala sa ai si masina de inghetata, ca unde sa mai pun si aparatul asta,cand bucataria e plina de aparate si aparatute, unele dintre ele care cam stau in cutii,caci nu le folosesc...
Dar acum,dupa ce am vazut cat de usor scap de corvoada cu prepararea ei,ii sarut mainile mamei ca mi-a cumparat-o!

inghetata de mango si capsuni


Evident ca am testat-o imediat ce mi-am revenit din bucuria primirii ei,caci aveam in casa cam tot ce imi trebuia : fructe, iaurt si indulcitor.
Ce-mi lipsea? O cutie de Hulala,dar am coborat rapid la Mega Image sa cumpar :D

inghetata de mango si capsuni


As vrea sa incerc o reteta cat mai simpla, cu cat mai putine ingrediente, si abia astept sa fac un sorbet :D

Din toate fructele pe care le aveam prin casa, am ales pentru inghetata mango ( evident! :D) si capsuni.

inghetata de mango si capsuni la masina de inghetata


Dupa ce am pasat fructele si am amestecat cu iaurtul,frisca si indulcitorul, am pus compozitia in masina de inghetata pentru 30 de minute.
Apoi am transferat totul intr-o cutie din plastic cu capac, si am pus-o pentru 2 ore in congelator.
Am garnisit-o si cu fructe proaspete,nah,pentru ca aveam :)): capsuni si kiwi.

inghetata de mango si capsuni


Ne-a placut teribil!!!

inghetata de mango si capsuni la masina de inghetata


Si ,cum va spuneam,abia astept sa pregatesc un sorbet! :)
Seara buna si racoroasa, sa aveti!

Ana

PS Voi ce-ati primit de 1 iunie? :)

8 comentarii:

  1. superb cadoul tau!
    sa-ti traiasca mama si sa fii cat mai mult posibil copilul ei !
    eu nu mai sunt de multa vreme copilul cuiva, asa ca nu am primit nimic, dar am pregatit in schimb cadouri pentru care am primit zambete multe si multi pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, Alexandrina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa dea Domnul,Loredana draga! Vino pe la Bucuresti,si cu siguranta vei fi si tu copilul mamei, caci oricum vaindrageste teribil pe toate 3 :) Draga mea, tu ai printesele frumoase si expresive, sunt sigura ca ele sunt cadourile tale in fiecare zi! Sa va bucurati de ele, sanatosi si veseli toti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa o stapanesti sanatoasa si sa faci o gramada de delicatesuri cu ea :) Si eu am o gramada care stau in cutie si le scot cand am nevoie, dar, Slava Domnului ca avem :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai mare dreptate! :) multumesc frumos!

    Eu ma pregatesc de un sorbet , dar inca mai are de stat in congelator, s-ar putea ca abia maine sa il pot face :) we placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...