Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 3 iunie 2011

Quinoa risotto cu sparanghel alb

pilaf de quinoa cu sparanghel alb

Citisem despre quinoa si tot amanam sa cumpar si  sa testez.Asta pana acum vreo doua saptamani, cand, fiind prin Baneasa, am luat de la un plafar din vecinatatea lui Olivier&Co.
Au mai trecut cateva zile pana m-am hotarat sa si gatesc ceva,si,dupa mai multe cautari pe net, am decis sa incep cu un pilaf.

M-am inspirat de aici

Ingrediente:
350 ml apa
250 gr quinoa
coriandru
turmeric
piper
sare
ardei iute- praf

pilaf de quinoa cu sparanghel alb


Quinoa se spala foarte-foarte bine, eu am pus-o in sita mare si am spalat-o pana am ametit-o de tot, dar mai inainte de operatiunea aceasta am pus apa la foc, si pentru ca nu am masurat cum trebuie, am tot dat-o in fiert minute bune,pana sa torn quinoa condimentata, peste.
Caci,trebuie sa stiti ca,dupa ce scurgem bine de apa quinoa, o amestecam cu toate condimentele de mai sus, si abia dupa ce apa clocoteste o aruncam,asa condimentata in oala  :D
Dupa ce da intr-un clocot,doua, ii punem capacul si o lasam  sa fiarba cu focul foarte mic, pret de sfert de ceas. Eu am stat langa aragaz,de teama sa nu dea in foc, ceea ce nu s-a intamplat :D
Dupa sfertul de ceas, se descopera,se adauga un strop de ulei ( eu am pus Bunica) si se mai lasa cu capacul pus, pana e gata sparanghelul care se perpeleste intr-o tigaie,pe alt ochi de aragaz.

pilaf de quinoa cu sparanghel alb


Cand si acesta este gata, se rastoarna in quinoa, se pune in farfurie, cu niste rosii proaspat taiate si cu patrunjel ( caci eu nu prea am tangente cu coriandrul proaspat), si se mananca cu grija sa nu latram :D

Veti vedea ca nu va latra nimeni,caci iese bun -rau :)
Urmatoarea gateala cu quinoa va fi cu lapte si fructe :)

pilaf de quinoa cu sparanghel alb


Pofta buna!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...