Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 17 mai 2011

Muffins fittata

muffins frittata

Hmm,le-am zis asa desi i-am pregatit cu ce aveam prin casa, in acel moment, adica intr-o seara, inainte de salariu...

Am batut cateva oua- cred ca ultimele 5 din frigider, le-am adaugat o mana de faina, apoi am calit cateva ciuperci in putin ulei de masline, si le-am turnat peste oua, am mai pus si ultimul sfert de borcan de Uncle Ben's chinezesc,cu bucati mari de ananas, am sarat si piperat totul,si apoi le-am pus in formele de briose, si le-am dat la cuptor.

muffins frittata


Asteptand sa se coaca, mi-am zis ca nu-s decat doua variante: sa ii arunc sau sa ii mancam.
A iesit ce-a de a doua, si au fost chiar super- gustosi; o fi fost norocul incepatorului,caci nu am avut nici o reteta de urmat, ci am pus simplu doar ce mai avem prin frigider, camara :D

muffins frittata


O zi de miercuri reusita!

Ana

2 comentarii:

  1. ce idee buna :). n-avea cum sa nu iasa, la ce ingrediente ai pus!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos,scumpa :) Si pt vizita si pt apreciere! O seara placuta sa ai. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...