Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 16 mai 2011

Dovlecei si gulii cu carne

dovlecei tonda si gulii umplute

Cu cateva saptamani in urma, am luat din Real niste dovlecei tonda, si am mai luat pentru prima data gulii.
Pe drum spre casa m-am gandit ca singurul fel in care stiu sa le gatesc este sa le umplu cu carne tocata, si am optat pentru carnea de vita, pe care unii nutritionisti o dau mai usoara decat pe cea de porc, M. Bilic sustine de fapt contrariul, cum ca de fapt cea de porc slaba este mai buna in dieta decat cea de vaca.
In fine...

Se pregateste carnea, ca la orice ardei umpluti, doar ca eu am pus, cum va spusei,de data aceasta, doar carne de vita, se umplu dovleceii si guliile, se pregateste si un sos de rosii si se da tava la cuptor, cam 45 de minute- o ora.

DSC09641


DSC09642


Se servesc simplii sau cu iaurt/ sana/ smantana. Eu am optat pentru iaurt o% grasime.

dovlecei tonda si gulii umplute


dovlecei tonda si gulii umplute


dovlecei tonda si gulii umplute


Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...