Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 25 mai 2011

Bookfest 2011

Mai multe poze si impresii, maine!
Am fost astazi,da :)

DSC00282


DSC00284

Ana

Later edit
Stiu ca am spus ca pun poze si impresii acum vreo cateva zile,dar totul se intampla dupa alt desfasurator decat cel pe care il programezi tu, apoi vine oboseala sau lipsa de timp revine in forta.
La mine se mai adauga si o lene ciudata care se instaleaza uneori cu o repeziciune greu de crezut. Noroc ca nu ma tine mult :D

So... Bookfest 2011...pentru ca noi am mers in prima zi pot sa spun ca nu era deloc agolmeratie, si chiar mi s-a parut ca vizitatorii erau cu precadere cei de varsta a treia. De fapt, oare mai citeste multa lume in afara lor?
Am dat roata tuturor standurilor, mi-am facut si niste capricii,insa nu am plecat de acolo chiar cu tot ce imi doream.
Pot insa sa spun ca romanul: tot mi-am cumparat ceva...decat nimic, bine si asa" :)

DSC00298

DSC00283

DSC00295

DSC00285

DSC00291

DSC00290

DSC00292

Sunt inca obosita pentru ca ieri am avut banchetul claselor a 8-a iar astazi toata ziua am cam dormit; insa parca tot nu mi-a ajuns :D

O seara placuta!
Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...