Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 22 aprilie 2011

Vinerea Mare

O sa incep cu dupa amiaza, si anume cu Denia Prohodului,de unde am reusit sa fur doua fotografii ( care mie mi-au mers la suflet! )

DSC09950

DSC09951

Aceleasi emotii duioase, profunde, de nedescris, ca in fiecare an. Aceasta este starea pe care mi-o creeaza Vinerea Mare din an, plus rusinea de a-L rastigni in fiecare zi, iar si iar, mereu, chiar si dupa deasa spovedanie...

                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cat despre cele pamantesti...si ele sunt gata, aproape in totalitate:

DSC09940

Avem o tava ( i s-ar putea spune tavoi, la cat de mare este) in care ni se intampla foarte rar sa gatim; astazi a fost una din acele date : friptura cu de toate: porc, vita, ierburi de Provence, usturoi nou,doua legaturi de patrunjel verde tocat, piper, rosii uscate, sos de rosii, sare, si o aroma...hmm. va imaginati :))

DSC09936


 Si doar de cateva ori pe an  gatim ca la popota,ca pentru un regiment,adica, deoarece trebuie sa impartim mortilor, dupa traditie, si din nefericire, de anul trecut cei plecati sunt mai multi la noi in familie, dupa cum stiu cei care imi sunt cititori fideli...

Totul e cu siguranta foarte bun,dar cand vezi ditamai vasele cu mancare...

Avem si pasca, evident, insa, recunosc ca nu am facut-o eu,ci mi-a facut-o cineva, si mi-a adus-o in dar: o reala surpriza, iar daca ati simti cum miroase...

DSC09955

Gata, ajunge zilei de astazi.

Si maine am treaba, dimineata merg cu copiii la biserica sa punem in plicuri Sf. Paste...
Ei vor fi,ca de obicei tare bucurosi, dar eu mai am treaba si dupa aceea, iar in final si un pic de timp doar pentru mine! Sper! :)

Noapte buna, iar maine o noua zi cu folos si La multi ani cu sanatate celor care isi serbeaza onomastica!

Ana

7 comentarii:

  1. O multime de bunataturi! :)
    Paste fericit , Anuska! Tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga Ana! Te imbratisez si iti doresc multa sanatate si Paste Fericit alaturi de cei dragi tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebit de frumoase fotografiile !
    Si nu mai zic nimic de tot ce ai pregatit, ca arata minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am intrat si eu sa studiez cu atentie bunatatile tale :D Te pup si iti urez Paste linistit si luminos, alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...