Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 21 aprilie 2011

Joia Mare si ouale vopsite



La noi,astazi este ziua in care se vopsesc ouale. Mama e cam suparata pe ele,caci vreo 3 s-au spart, unele nu ii plac ca nu par prea lacuite, iar pe altele se vede eticheta :)
Mie imi plac! Exact asa cum sunt! Nu prea imi place sa le mananc, dar de privit imi plac mult! :)

DSC09926

DSC09928

Noi, de cativa ani buni nu vopsim decat intr-o singura culoare: rosie!

Ana

6 comentarii:

  1. Ouăle sunt frumoase, mai ales k sunt rosii! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, os a ii zic mamei,se va bucura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase!

    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aici sant de acord si eu le fac numai rosii iar anul asta sant bucuroasa ca am gasit ca pe vremuri GALLUS!!!!!!
    Si le-am facut cu frunzulite di curte si sant asa de mandra.....Le voi posta drept dovada dar nu azi!
    Te pup,iti (va) urez un paste fericit plin de sanatate si imbelsugat pentru tine si mama ta!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa dea Dumnezeu, Alexandrina! Multumesc frumos! Sarbatori Pascale cu Bucurie, Lumina si Belsug si voua!

    RăspundețiȘtergere
  6. aha, imi amintesc din copilarie de galus, cu din asta vopsea mamaie ouale, sunt convinsa ca ti au iesit super :)
    Sarbatori Pascale cu Bucurie, Lumina si Belsug !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...