Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 februarie 2011

Zile pline...

seminte ( rasaduri)

Am din ce in ce mai putin timp de blog, scriu foarte putin, si ma deranjeaza ca mai nou,cele mai multe articole contin retete de mancare desi Jurnalul Anei NU e blog culinar...
In fine,am multe treburi si acasa si la serviciu,si vin atat de obosita, incat abia mai reusesc sa citesc cate ceva si, de cele mai multe ori, nici nu mai deschid calculatorul,sau deschid doar pentru verificarrea corespondentei si atat.

Sambata, ca si la voi, este program administrativ, astazi,pe langa alte treburi casnice, mi-am facut timp de primenirea florilor si de plantat condimentele si niste garofite. Habar nu am daca si garofitele se planteaza in februarie, dar ce mai conteaza... tot ma apucase gradinaritu',nu? :D

Planuiesc demult aceasta operatiune, ghivecele noi le-am cumparat cred ca prin noiembrie,din Ikea,iar condimentele le-am tot strans de pe unde m-am nimerit si am dat de raionul de seminte ( uneori il cautam eu expre :)), pe raion,adica... )

seminte ( rasaduri)

pregatiri rasaduri

seminte ( rasaduri)

Am zis sa o intreb pe Victoria cum se planteaza fiecare, si ea se oferise, draga de ea, sa ma ajute cu tot ceea ce stie, insa azi,tot dintr-o lipsa de timp si de frica pierderii entuziasmului, le-am plantat eu asa cum m-am priceput... ce-o iesi, oi vedea eu :D

seminte ( rasaduri)

seminte ( rasaduri)

Spre deosebire de anul trecut, acum am pus mult mai multe sortimente, am renuntat la ardei,caci si asa nu mi-au iesit deloc, si le-am pus si etichete acoperite ca sa evit stergerea scrisului.

seminte ( rasaduri)

Am pus chiar si maghiran si sofran...

seminte ( rasaduri)

Aici este, ca si anul trecut, busuiocul :)

busuioc

Poate ca am gresit cand am pus direct in ghivecele metalizate pamantul, caci ele nu au orificii de scurgere... oi vedea eu mai tarziu daca si ce va iesi!
Dar imi doresc atat de mult sa rasara frumos toate cate le-am semanat! :)

Ana

2 comentarii:

  1. Daca nu au orificii de scurgere nu este bine.Dar poti repica plantutele dupa ce le va creste primul rand de frunze adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica sa le replantez in ghuvece cu orificii de scurgere? si apoi sa le un in astea care mi plac mie, metalice? :)
    Multumesc frumos, te pup , o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...