Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 februarie 2011

Si pentru ca...

somon in unt cu aioli si patrunjel

tot va spusei ca blogul nu e culinar..., iar intre doua reprize de spalat si una de calcat,alta de aspirat, si o migaloasa,dar placuta, sesiune de plantat condimente, oamenii mai trebuie sa si manance, am trantit cu repeziciune niste rondele de somon intr-un cub ( doua :D ) de unt, am pregatit rapid un sos aioli si toata tarasenia am presarat-o cu patrunjel tocat, si apoi mi-am chemat oamenii dragi la masa!

Rapid si delicios! Caci apoi ne-am cam intors la munca, fiecare la ce treburi avea! :D

patrunjel tocat

somon in unt cu aioli si patrunjel

O duminica placuta!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...