Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 ianuarie 2011

PASAJUL Basarab

ceai cald in noua cana Ikea

... cred ca asa ii zice...
Si,nu, aceasta nu e o poza cu pasajul ci cu ceaiul cald baut la intoarcere,pretext sa va arat cana pe care actualmente o iubex cel mai mult ( de la Ikea ;) )

Vineri dupa-amiaza, deja vacanta ( concediu, in cazul meu,si chiar daca nu mai aveam zile restante de anul trecut tot mi-l luam :D, dar asa cu zile restante - am o singura zi din concediul pe anul acesta luat :)), mi-au mai ramas 61 ( lucky me, si de Paste tot concediu imi voi lau youpy)

Toata saptamana am de gand sa ma odihnesc, si daca se mai incalzeste nitel bicisnica asta de vreme sa ma si plimb.
Nu ca nu m-as plimba eu si pe ger, dar imbatranesc domne', si nush' de ce, dar, in ciuda kilelor in plus, mi-e frig de ma ia o durere de cap cu senzatie de voma,de la gerurile acestea [ Tin sa precizez ca nu ma plimb cu capul descoperit ci ca o baba cu un sal ( din Ierusalim,sic :p ) pe cap ! ]

Voua va place cum arata pasajul asta?

Imagine0444

Imagine0445

Imagine0446

Nu stiu de ce, dar mie nu imi place. Stiu ca nu mai seamana zona cu cea in care mi-am facut eu veacu' ca studenta ( in primii doi ani,caci in vara dintre anul 2 si 3 mi-am cumparat apartamentul si am terminat facultatea ca boieroaica, din casa mea :D )

Imagine0451

Dupa ce ne-am plimbat pana la epuizare si inverzire de frig ( eram cu o prietena si colega) am luat tramvaiul

pasajul basarab

si am venit acasa, unde plimbarea s-a sfarsit cum v-am zis in deschidere cu ceaiuri calde in noile mele cani Ikea

ceai cald in noua cana Ikea


si, dupa ce ne-am incalzit am trecut-o pe compoturi de fructe :))

compot de fructe

mai multe poze cu pasajul - facute tot cu telefonul din dotare AICI

Voi cu ce va mai delectati?
Ana

2 comentarii:

  1. Minunat! Concediu placut si linistit!

    Pasajul nu-mi place, e mostruos si cred ca este un curent cand astepti tramvaiul.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos! :) Da,un curent groaznic, plus ca mie imi da senzatia ca se prabuseste pe om :D
    Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...