Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 ianuarie 2011

Dolce vita ...

Buna Duminica dupa-amiaza! :)

dolce vita

Ryan Paris - Dolce vita

Asculta mai multe audio diverse

Asa am numit ( subit) aceasta salata de fructe din citrice, ananas si bucatele foarte mici de miez de nuca! Cu frisca, sau nu [ mie, sincer imi place fara frisca, se simt mai bine toate fructele :D ]

salata de fructe de sezon



Un adevarat desert de Duminica si de dieta :D ( da, da,voi fi mai constiincioasa, asa cum ti-am promis! Doamne ajuta! )

salata de fructe de sezon

o felie mare de ananas,taiata cubulete;
o felie mare de pomelo, taiata cubulet;
o mandarina felii;
o portocala cubulete
miez de nuca tocat grosier;
o urma de frisca ( optional)( mie imi place fara )
Si gata deliciul !



salata de fructe de sezon

O duminica placuta in continuare!

salata de fructe de sezon


Ana

10 comentarii:

  1. Mmmm...,ce bine arata!!!
    Am un premiu pentru mine!
    Iti doresc o saptamina usoara!xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!!!! Ce ma bucur! Va doresc asemenea o saptamana excelenta! Si va imbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ați făcut poftă...mă apuc și eu de făcut chiar dacă nu cu aceleași ingrediente. Vă mulțumesc de idee!
    Magda

    RăspundețiȘtergere
  4. cu drag! O sa vin sa vad si eu ,poate ma inspir si eu de la tine! Te rog,spune-mi Ana, nu cu dvs :) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. racoroasa reteta ta. ca si vremea. numai ca mai dulce.
    iti doresc vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am inghitit in sec...l-ai aranjat atat de fain in bol , ca am balit la greu si , oricum , ingredientele sunt nemaipomenite!

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc frumos ! :) Te mai astept pe la mine

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...