Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 25 ianuarie 2011

Bolul cu sanatate

Cum poti sa incepi ziua si sa ai cat mai multa energie?
Sau cum o poti termina si sa te simti inca in forma?
Cu un bol sufiecient de mare de fructe/citrice...in varianta cat mai simpla: felii de mere la un loc cu felii de mandarine :)

bolul cu sanatate 1

sau varianta mai complicata caloric ( dar nu mult:): bucati de ananas crud ( nu din conserva), felii de grapefruit, portocala, mandarine si biscuiti dietetici maruntiti:

bolul cu sanatate 2

bolul cu sanatate 2

bolul cu sanatate 2

iar daca vrei, ii poti presara un "praf" de scortisoara.

bolul cu sanatate 2

bolul cu sanatate 2

Sa aveti o zi buna!

Ana

6 comentarii:

  1. multumesc asemenea DarryAnna :)
    Nu stiu ce se intampla cu nu pot salas comentarii pe blogul tau, am incercat in cateva randuri :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, Lara! Bine ai venit pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu exact ce s-a intamplat, am schimbat ceva astazi.
    Si mie mi s-a intamplat cand am vrut sa intru pe blogul tau sa afiseze : blog deschis citittorilor invitati. Este probabil o deficienta de la Google.

    Sper ca am remediat.Imi cer scuze pentru impediment!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. DarryAnna draga,cand scrie asa inseamna ca l am inchis eu ca ma apuca tare des sa schimb sablonul ;)) Ma bucur ca ai remediat, ca nici de sarbatori nu reusisem sa postez comentarii :) o seara buna si tie :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...