Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 1 septembrie 2010

1 septembrie, din nou...

1 sept


Inceput de an bisericesc si scolar!

Planuri noi nu prea am,mai am de realizat din cele pe care mi le-am facut anul trecut, nu multe,dar mai sunt cateva.
Sper ca anul acesta se vor realiza!

In rest, ce sa va doresc, ceea ce imi doresc si mie: sanatate, rabdare si liniste!
Ah, si putere de munca celor care mai si muncesc,colegelor, colegilor, prietenelor mele reale si virtuale si cititorilor mei fideli sau intamplatori!

Intr-o alta ordine de idei, Ioana este bine, Slava Domnului rezultatele analizelor sunt multumitoare,speram ca de la noul control sa vina totalmente vindecata, numai cu zambetul pe fata si cu planuri de viitor!

Cineva mi-a spus ca yafa a spus pe blogul ei ca a avut drept musafiri o familie care a depus bani pt Ioana. Am intrebat-o pe Laura daca in contul lor au intrat ceva bani, in speta cei 25 de milioane de lei cu care s-a laudat yafa, iar Laura mi-a spus ca nu crede, ca nu are un control foarte riguros dar ca , in general, cam stie de unde sunt banii intrati,asa incat eu pana nu publica chitanta care dovedeste ca a depus banii in contul Ioanei, nu cred ce spune yafa...
Pe care nu o mai vreau sub nici o forma la mine pe blog,credeam ca s-a prins pana acuma; cand vad Envir... Suisse imediat merg dupa lamaie, si nu o mai vreau pe blogul meu nici pe pretena ei cea din Luxemburg sau de unde o fi ea, si nici pe mai noua  persoana din Cluj!

Daca ar fi sa am o dorinta pentru acest Nou An ar fi sa scap de credulitate,si ca un sfat pe care il dau gratis si fara cerere: cerneti bine "cunostintele" de pe net, nu credeti in oricine, altfel o sa patiti ca mine, si credeti-ma netul nu trebuie sa fie motiv de nervi cu oameni care nu merita sa fie bagati in seama!

Da, e crestineste sa fii bun,dar cand esti prea bun esti luat de prost, iar ortodoxia, cel putin in conceptia mea si a duhovnicului meu nu rimeaza deloc cu prostia!

Sa ne citim cu bine si in Noul An!

Ana

PS Un crin in prima zi de serviciu! Pe care vi-l daruiesc si voua!

1 sept. 2010


DSC05075


DSC05074

8 comentarii:

  1. Uite ceva care sa te indulceasca!
    La mine pe blog te asteapta ceva...

    Zi frumoasa si luminoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un An Nou bisericesc cu multe binecuvantari!

    Ma bucur ca Ioana se simte bine, am vrut sa intru pe blogul ei dar e inchis.

    Cu drag,
    Darryanna

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, Cora :) Nu sunt acra, doar plictisita de oameni falsi :) si de credulitatea mea... infantila, uneori
    Un an scolar cu multe satisfactii iti doresc, si cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. DarryAnna,multumesc frumos, sa dea Dumnezeu! Asemenea si tie!
    Da,stiu ca este inchis,Ioana a dorit sa se inchida acel blog :) Imbratisare! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu am gandit ca esti acra!

    Ma gandeam la gustul amar pe care trebuie sa il simti dupa asemenea intamplare...

    RăspundețiȘtergere
  6. pai da, gust amar,dar e doar vina mea, trebuie sa invat sa fiu mai circumspecta :)

    O zi frumoasa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ai un an usor si cu intamplari mai bune si mai placute. Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Loredana! Asa sa fie :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...