Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 31 august 2010

Pui dietetic cu lamaie si salata de ardei copti

Zilele trecute Andreea a postat o reteta care mi s-a parut interesanta datorita faptului ca este dietetica.
 Eu  am pregatit-o  ieri, rezultatul - un deliciu!
Docar ca  nu i-am facut garnitura nici de cartofi,nici de orez, ci am facut o salata de ardei copti cu mult otet .

Reteta ramane pe lista mea permanenta, cu siguranta o voi repeta, mai am in vedere un tot cu pui si tot light, pentru aceasta sapatamana sau pentru sfarsitul de saptamana, sa vedem daca si aceea va ramane pe lista permanenta. :)

Iata reteta Andreei, la care eu nu am schimbat nimic, si nu regret ( oricum, rar mi se intampla sa nu schimb ceva la o reteta)

Ingrediente:
- piept de pui dezosat si fara piele 450 g
- lamai 2 buc.
- otet de vin alb 1 lingura
- oregano 1 lingurita
- ceapa 1 buc.
- ulei de masline 1 lingura
- sare, piper
- fulgi de chilli

Pregatirea puiului o gasiti explicata foarte detaliat AICI


pui dietetic cu lamaie la cuptor


pui dietetic cu lamaie la cuptor
Calorii: 144 kcal / 100 g.
pui dietetic cu lamaie la cuptor


salata de ardei copti

Multumesc, Andreea pentru reteta! :)
Pofta buna!
Ana

8 comentarii:

  1. Ce bine arata. Ar trebui sa-ti deschizi un restaurant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ...light si gustos ! Maine imi fac si eu niste ardei copt..mi-au facut cu ochiul ai tai!
    Un an bun scolar...parca am inteles ca maine incepi serviciul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, are dreptate Sergiu. Te-ar scapa de multe griji. :))
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu,nu Sergiu! Nu restaurant vreau sa deschid eu,altceva, dar cine stie ,poate va fi doar un vis... Multumesc pt vorbele tale,daca ai stiicate de gustos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Nicoleta draga,maine incep serviciul :) Multumesc mult de tot, te sarut cu mult drag!
    In legatura cu ardeii, i-as manca cu orice,atat de mult imi plac, dar in restul anului,la noi sunt "trufanda".

    Multumesc pt imaginile cu Italia, mi-era tare dor de Venetia, ce as vrea sa mai vin,dar nu singura ci cu ...el, dragul meu drag! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu Niko, nu restaurant vreau eu,ci altceva,poate imi ajuta Domnul sa reusesc, si o sa va am invitati de onoare pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Succes cu ceea ce iti doresti.Sunt covinsa ca daca ai incredere pana la urma se va materializa.
    O intrebare am:cat chilli pui ca sa nu fie foarte iute?...adica sa se poata cat de cat manca fara sa iti ia foc gura?

    RăspundețiȘtergere
  8. AMIN! Multumesc frumos, si bine ai venit! Cel mult o lingurita de vhilli pun si astfel se poate manca fara sa iti ia gura foc, crede-ma, dar poti sa pui doar jumatate de lingurita si are doar asa un iz de iute :) sa mi spui daca ti a placut, sunt sigura ca da :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...