Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 19 iulie 2010

Ghiveci de legume

Ieri am avut ghiveci de legume noi.


Am aruncat in wok tot ce mi-a cazut in mana: varza tocata fideluta, vinete (1) rondele, morcovi si dovlecei dati pe razatoare, fasole teci, mazare ( congelata),ulei,sare, piper si apa.
Am acrit ghiveciul cu corcoduse ( am si in congelator pentru  iarna :D ). Nu am renuntat- din pacate- la cartofi de tot,dar noutatea a fost ca nu l-am mai tocat marunt si l-am dat pe razatoare si l-am pus asa ca pe snacksuri felii fooooarte subtiri.


L-am trantit in cuptor si am cam plecat din bucatarie; l-a scos mama din cuptor, l-am lasat putin sa se raceasca. A fost delicios.
Este foarte bun si rece, si se poate asezona cu iaurt , eu nu i-am mai pus pentru ca au fost destul de acrute corcodusele.







Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...