Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 20 iulie 2010

De Sf Ilie

La multi ani vizitatorilor mei care isi serbeaza astazi onomastica!

20 iulie 2010

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Astazi, dupa biserica am mers( desi caldura era insuportabila) la Selgros.
Trebuia sa cumpar furtun de aspirator- cel vechi s-a rupt si e tare greu sa aspiri tavalindu-te pe covor!

Am gasit ceva "universal" pe care am dat aproape 40 de roni, si de fapt l-am luat degeaba caci nu se potriveste :((

Nu mai avem prin zona si nici mai departe, in cartier decat farmacii si banci.. e revoltator, nu mai gasesti un ferometal sau un magazin cu obiecte sanitare sau piese de schimb.

Bani pe un aspirator nou nici in vise nu imi permit sa cheltui... asa incat, daca aveti idee unde as putea sa gasesc furtunul cu pricina ( voi merge cu cel vechi dupa mine de-acuma :D )va rog frumos lasati-mi la comentarii!

Cand esti aproape maniaca cu tot ceea ce inseamna "chestii de bucatarie" nu te poti abtine si mai cumperi cate ceva...asa ca m-am ales cu niste forme noi .... se pare ca de fursecuri...eu le-am luat de briose =))

26 de forme dragutele,care sunt identice cu cele pe care le am de la bunica mea pentru savarine, doar ca sunt mult mai mici.
Iata-le:

Photobucket

Si revin... stiti pe undeva vreun magazin in care sa pot gasi furtun de aspirator?

Multam in avans si o seara buna! Si racoroasa ....

Ana

2 comentarii:

  1. Draga mea, cred ca ai sanse sa gaseseti in Piata Moghioros, pe terasa din spate, nu la legume si fructe, unde "la rusi" gasesti de toate. Este improrpriu spus, ca acum nu mai vin moldovenii, dar acolo gasesti aproape orice. Sper sa te ajute cumva informatia. Ieri si alaltariei am incercat sa intru la tine in casuta, dar nu m-a lasat. Imi spunea blogger ca nu am fost invitata si am accesul restrictionat... Sper sa nu fi patit si la mine ciudatenia asta unii vizitatori!Ciudat rau blogger, parca imi vine sa ma mut pe wordpress!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,doamna, voi incerca la Moghioros!
    Cat despre bloger e ciudat si pe mine ma enerveaza uneori rau de tot de aia am si blog pe wordpress( in caz de mari figuri) dar cred ca am uitat eu sa deschid blogul pt ca am revenit la vechiul sablon ( nu stiu pt cat timp insa ca ma apuca schimbarile mereu :))
    Multumesc, frumos din nou, o seara placuta si racoroasa sa aveti :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...