Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 23 mai 2010

Pranz fast food de praznic si desert dietetic :D

Cred ca am mai mult de 10 ani de cand nu am mai mancat la McDonald's, asta penrtu ca atunci mi-a fost foarte rau, si am hotarat pe loc ca nu voi mai manca acolo... daca sunt nevoita sa merg imi cumpar apa, sau cel mult o inghetata.

De cateva zile insa tot as fi mancat un hamburger, asa ca azi am avut hamburger de vita  pregatit in casa, si la desert compot de ananas cu fructoza.



compot de ananas

Cel mai mult mi-a placut compotul,dar mi-a placut si hamburgerul, doar badarancele de chifle mi-au displacut ( ei bine,in poza trebuia sa dea bine si le-am lasat intregi, dar in realitate insa, am scos miezul painii,caci erau prea "baldare"- scuze de expresiile acestea neaose :D )

Hamburgerul a fost servit cu salata cu de toate sau cu cartofi noi ( nemtesti ca,deh, la Carrefour nu erau decat cartofi de Germania, ca de ai nostri tusim! :( ; e drept ca e si vina mea caci am facut toate cumparaturile in Carrefour si nu am mers in piata,dar ploua si era si  cam tarzior pentru ora pranzului, si nu aveam nimic pregatit si ma si simteam cam rau)







compot

Asta apropos de articolul Marianei , in legatura cu meniul de astazi, mare Praznic.
Spre ca si voi ati avut o zi frumoasa si un meniu pe masura!
O saptamana frumoasa si multumesc celor care nu doar trec pe aici ci imi lasa si o vorba buna!
Ana

7 comentarii:

  1. Ana,simplu si bun!Eu am facut cam multe!
    Ma dat gata la tine :stii ce? Castronasul patrat!
    Noapte buna si pentru miine o zi de sarbatoare placuta si linistita!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce vorbe bune sa mai zica , cred ca cei care trec se gandesc doar la mancare, cu pozele astea ... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, acela e cel mai grozav... salataaaa :) Multumesc asemenea si voua, pupici

    Mihai,nu e asa... sunt bloguri culinare unde chiar ca daca te uiti te gandesti doar la mancare, la mine sper ca citesti si altele nu doar retete :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana draga, scriu aici ca la tine in blog nu pot scrie comentarii, nu se deschide nici o ferastra unde as putea scri. Asta e de mult problema mea, ca sa scriu la tine!! Ma simt foarte onorata sa primesc premiile de latine. Iti ddoresc o saptamina minunata! in prietenie, Cami

    RăspundețiȘtergere
  5. Cami,uite ca merge sa pui comentarii, cred ca e de la bloger, oricum nu mi a mai zis pana acuma nimeni ca nu poate pune comentarii,sper sa se remedieze si sa poti sa mi lasi mesajele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, Mariana salata e zilnic :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...