Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 22 mai 2010

Bread for the Journey

12. Deci iarăşi le-a vorbit Iisus zicând: Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii. IOAN VIII 12







Condacul al 13-lea

O, noian purtator de lumina al iubirii celei mantuitoare, Duhule Facator de Viata! Incalzeste cu suflarea venirii Tale neamul omenesc cel inghetat intru faradelegi, grabeste pieirea raului cu nepatrunsele Tale judecati si ne descopera cum sa praznuim in vesnicie adevarul cel dumnezeiesc, astfel ca sa fie Dumnezeu totul intru toate, si cele ceresti si cele pamantesti si cei izbaviti de iad, dimpreuna sa cante: Aliluia!

Condacul acesta se repeta de trei ori, dupa care se zic iarasi Icosul I ("Ingerii cu fete luminoase in ceruri neincetat slavoslovesc...") si Condacul 1 ("Veniti toti credinciosii sa preaslavim..."), apoi rugaciunea:

Duhule Sfinte! Cela Ce umpli intreaga lume si daruiesti viata tuturor, indepartandu-te de oamenii cei intinati. Cu umilinta ma rog Tie: nu Te mania de necuratia sufletului meu, ci vino si Te salasluieste intru mine si ma curateste de toata intinaciunea pacatului ca, prin ajutorul Tau, sa petrec cealalta vreme a vietii mele intru pocainta si in lucrarea faptelor celor bune, si asa sa Te preamaresc impreuna cu Tatal si cu Fiul, in vecii vecilor. Amin!

( din Acatistul Sfantului Duh )

Praznic Luminat!
Ana

3 comentarii:

  1. Hei, Doamne ajută! Mi-ai pus blogul la culinare, cred că din greșeală... O zi binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciresele acelea ma fac sa regret ca exista monitorul acesta care ma desparte de ele!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cora draga mea, mai am ,virtual ai un bol cu cirese de la mine! Te pup, duminica si luni placute ;))

    Probabil,Marilena, nu am observat; de cate ori ma apuca pe mine schimbatu' templetului, e scuzabil ca le incurc, voi schimba, asemenea si tie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...