Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 24 aprilie 2010

O ZI DE SAMBATA... OBISNUITA :D

In care, din varii motive, nu am ajuns la Targ. Cu siguranta, nici maine nu voi putea merge. dar nu-i nimic...
Asa ca azi am fost casnica ; nu am facut eu multe, dar conteaza ca m-am tinut de plan : am inceput cu un pic de curatenie prin casa, apoi...am gradinarit in balcon: am pozat rasadurile, timide,

rasadurile mele

am adaugat pamant catorva flori, dupa ce, in prealabil, le curatasem de frunzele uscate, le-am schimbat pamantul altora si le-am transferat in ghivece mai mari...

mutare schimbare ghivece

...doua flori au si frunze mai bolnave: dracena si unul din bambusi :(

babusul

In timp ce "gradinaream" spalam si rufe ( in familie= )))), de fapt masina le spala si huruia de zor)

Cel mai mult imi place sa le intind la uscat...

spalatul rufelor in familie

cand le vine randul la calcat, le cam las in parasire :)

Ieri mi-a adus o colega (si prietena )30 de oua de la mama ei de la tara, si cum eu nu am deloc rude la tara ( cat am suferit eu in copilarie,cand toti prietenii mei de joaca mergeau la tara la bunici si eu ramaneam singura sa ma joc in fata blocului, desi,de cele mai multe ori mama ma lua in casa- sa citesc, sa mai fac si eu un exercitiu in plus- lasa ca nu mi-a stricat :D ) nu le refuz niciodata, caci nu se compara cu oul din supermarket, mai ales ca stiu sigur cat sunt de proaspete!!!
Eh, 30 de oua... belea capului, si, uite din cauza de oua multe am incropit repejor doua checuri, unul pentru prietena mea si unul pentru noi :D

chec

flori dragi

chec cu apa rece

si apoi, treburile fiind terminate, ce- a urmat?

chec

Si-a mai trecut o zi...
Sper ca si voi ati avut o sambata cu folos!
Noapte buna,
Ana

4 comentarii:

  1. Ce placuta postare casnica!
    Si ce checuri ai facut!
    Ai fost harnica!
    Si eu am vrut sa schimb si sa plantez flori(rasaduri)dar nu mi-a iesit!
    Poate luni!
    Desi toata ziulica am facut cite ceva!
    Si seara teatru!!!
    Acum baniesti ce fac,hi,hi !!!
    Multumim pentru postare!
    Noapte buna Ana!

    RăspundețiȘtergere
  2. chec?:))
    La capitolul rasaduri rozmarinul e cumparat din Mega Image, deja in ghiveci,eu doar l-am transferta intr-unul mai mare :)) iar busuiocul,desi e plantat odata cu celelalte, inca nu se "vede".... cimbrul sper sa fie acela care se vede, si nu "buruieni:))
    Te pup, somn usor :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uauuuu...ce bunataturi...sarmalute cu stevie si chec...pfuai ce bine arata si suna!Si ai muncit , nu gluma...

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, draga Ana! Pupici, o saptamana frumoasa,sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...