Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 24 aprilie 2010

CELE MAI NOI PREMII

Sunt primite de la draga mea Mariana, careia ii multumesc si o sarut, daruindu-i si eu un buchet de flori virtual ( care e doar pentru ea, deci NU  este premiu de luat, ci un simplu buchet daruit cu tot dragul unei persoane dragi, pe care o pretuiesc mult de tot, deci pentru Mariana. ) Draga mea, iata buchetul meu de flori pentru tine:


Si acum premiile de la Mariana, care - imi dau seama-  ca au cam facut deja inconjorul blogosferei,drept pentru care le daruiesc tuturor acelora care nu le-au primit inca, din listele mele de bloguri si din categoria "prietenilor online ( "urmaritori" )
Un sfarsit de saptamana placut, va doresc!

Ana


4 comentarii:

  1. daaa, sunt oua "stresate"; te rog,daca iti plac sa te consideri premiata, cu mult drag! Sambata placuta si cu spor la treburi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sint tare incintata de frumosul buchet de trandafiri!
    Multumesc mult draga mea Ana!
    Este expus de mult,numai ca eu fac naveta:bucatarie-internet!
    O zi placuta si linistita inpreuna cu cei dragi ai tai !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu drag!Multumesc :) Pupici si spor la treburi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...