Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 22 aprilie 2010

MARE- I BUCURESTI - UL !!!

Nooo, n-am poze, ca nu de aia am plecat azi de-acasa, ci pentru ca, deh, greva fiind, trebuia sa fructific ziua intr-un fel : rezolvandu-mi cateva treburi care necesitau cateva mijloace RATB.

No bun, imi iau o legitimatie pe toate liniile,valabila pe o zi intreaba ( adica valabila azi,22 apr.) si dau sa plec =voioasa :D = spre Crangasi,unde aveam de inchis un cont la CEC. Mda, tramvaiul nu vine caci "se repara ceva la capat, doamna" imi zice o calatoare cam de varsta a 3-a dornica de conversatie pe peron de tram. Io n-am chef de vorba dar ii multumesc frumos de info. Si o iau, perdpedes, o statie pana la urmatoarea , sperand ca acolo toate tram-urile sunt la locul lor. Ooooooook, urc intr-ul care ma duce pana la metro-ul usor ( ha-ha, tram 41). Cu chiu -cu vai, ajung in sfarsit.
Rezolv problema relativ  rapid, desi era sufocant inauntru, si ies victorioasa , cu gandul de a ajunge la Auchan , in Titan,caci,deh, imi casunase sa cumpar cateva chestiute gospodaresti de- acolo...

O iau inapoi exact asa cum venisem, ca sa nu pierd sirul ( fara sa merg pe frimituri ca Hensel si G)., rasuflu usurata cand vad ca tram- ul cu care ma gandisem pe drum sa ajung la Auchan e inca pe linii. si mere, si meeerg- caci drumul e lung, iar, la un moment dat, asta ( tramvaiul adica), in loc sa tina drumu' drept face dreapta! Eeeei, asta nu e drumul bun... un bunic precizeaza : " domnisoara , va dati jos aici, si luati masina 623, numai asa puteti ajunge! " Of,of....... si fac asa,caci altfel n-am cum!
Ajung...cumpar...platesc!
Casc ochii pe la aproape toate vitrinele,desi deja injumatatisem banii din portofel si apoi zic: hai,ca mai am timp pana la vecernie, ia' sa ma duc eu pana la Ikea!!! ( care-i in Baneasa pt. cei care nu-s de pe-aici...)
Aveam masina care ma ducea direct ( sic) ... chiar daca...  intr-o ora. Eh, in ora aia cred ca mi-am facut planuri pentru 5 zile de-acum incolo; am vazut si un accident pe drum, cam dupa Lizeanu,cred , probabil tot un motociclist, bietul ( merg ca la raliu,si desi sunt atateeea accidente, tot nu lasa din viteza, copii, copii...)

Ajung si la Ikea, mai aveam nitel si adormeam... las sacosele de la Aucham la dulap cu cheie la Ikea :)) si intru sa mai las si aici ceva banuti.

La iesire alta boroboata, uit ca trebuie sa las cosul ca sa pot pleca si imi dau seama ca nu am sacosa pentru cumparaturile din magazin decat in dulapul unde-mi lasasem celelalte cumparaturi; se ofera un angajat Ikea sa-mi "pazeasca " cosul pana imi aduc celelalte plase + cele "goale" pentru acestea din urma,le aduc, ii multumesc omului si apoi ma asez pe o banca ,deja obosita, si cu gandul ca si spre casa ar fi trebuit sa mai schimb vreo 2 masini ( asta daca nu s-a "defectat" iar una din ele si tre' sa schimb 3 in loc de 2.)

Cand, in sfarsit, imi facusem curaj sa plec...surprize-surprize... apare o prietena (cu masina ), fusese la magazinul ei din Baneasa - sa mai vada ce si cum cu angajatele si marfa, si , la intoarcere intrase prin Ikea pentru una-alta.

Am ajuns la vecernie la miruit! :(

Daca-i asa de mare orasul asta si mereu are drumurile in santier!!!
Of, of!.

Maine, la scoala, ca tot ne-a zis boc ca "speram degeaba".
De parca banii ar fi totul! Sunt multe altele in legea asta anapoda rau de tot.
Cred ca am de ispasit muulte pacate de m-am nascut in tara asta!

Va doresc o noapte buna si La multi ani celor care poarta numele marelui Sfant de maine!

Ana

8 comentarii:

  1. Ana, parca am calatorit langa tine! Eu iti multumesc pentru urari de pe acum, pentru mama mea, care nu mai este... Cel mai trist lucru din legea aceea - a educatiei se zice - e faptul ca e agramata!!! Are greseli de sintaxa si gramatica, iar faptul ca provine de la un minister care ar trebui sa ne cultive... deja ma DOARE ca traiesc in tara mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau pt ca nu o mai aveti pe mama dvs :(

    Da, si pe langa ca e agramata... de ex, la noi nu e spatiu pt clasa a 9-a in nici un caz, ca sa nu mai vb de gr. pregatitoare, si apoi consiliul de administratie va fi varza,format din diversi "neica nimeni" fara treaba cu scoala, apoi se pierde totularizarea si asta e dureros pt cei ca mine,care am dat conscurs national,( pentru care am invatat,cred cel mai mult ) si care nu am intrat "pe usa din dos" cu mita la directori si inspectori cu asa zisa titularizare in scoala. E grotesc individul asta care ne conduce ministerul acuma, pe langa ca nu are nici in clin nici in maneca cu educatia, e tipul "prostul fudul" e parerea tuturor colegilor mei,dar la fel de grotesti sunt si asa -zisii lideri,care nu ne mai reprezinta demult si care vad ca s-au ales pe viata, caci alegeri nu au fost de cand sunt eu in sistem. E teribil ce se intampla, si culmea e ca nu doar in invatamnt, ci in toate domeniile, si rabdam...oare cat vom mai putea?

    Noapte buna,va doresc si va multumesc pt vizita si comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. titularizare*, concurs* am vrut sa scriu,dar ...graba...oboseala... iertare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohoooo , Anuska , ai calatorit ceva , cand pe sus , cand pe jos...cati kilometrii ai facut ieri? :D Ce bine o picat prietena cu masina , la marele fix... :D
    Pai sa ai weekend placut...Ai patrat ceva banuti si pentru targ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze , eu eram cu comentariul anterior...Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Muuulti,caci prin hipermaketurile astea dai cu masina rotocoale ,da pe jos :)) + topaitul dintr-o masina in alta! Dar sper ca am dat jos macar 500 de grame :))
    Nu prea mai am dar sper sa ma imprumut la cucoana ( cucoana e mami :)) asta e o vorba la noi in casa "cand n-=ai, imprumuta-te la cucoana" =)) pupici si we execelent si tie :* Fug la biserica acum :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Bina ca ai de unde si de la cine...sa fie sanatoasa cucoana! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. AMIN ! te sarut :* O seara placuta la voi :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...