Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 1 aprilie 2010

Am o stare...

... de incocoflengic cu agarbisi...
Da' nu de'acu , ci de azi dimineata... prima zi de serviciu, stare  de sanatate destul de proasta, ma urnesc cu greu caci aveam treburi de rezolvat doua cartiere mai incolo... afara pauza ratb,stiam deja dar speram la un taxi... insa desi -s destul de voinica, n- am avut nici o sansa... se lasa cu batai si paruieli ,asa incat am facut stanga-mprejur, si am deschis tv-ul si de-acolo alti nervi,de multi ani nu am mai patit asa enervare in Saptamana Mare...cata nesimtire ,auzi pentru ca se trezesc ei la 3 dimineata tre' sa aiba mai mult de 20 de milioane...
Pai,nene' daca voiai sa te trezesti la 7 trebuia sa-ti termini scoala, si sa te faci profesor,dar atunci trebuia sa te multumesti cu 11 milioane.
Pana cand le vom mai promova pe brutele astea din ilustra "clasa muncitoare"? Cand oare le va disparea ideea ca sunt de neinlocuit si sunt "clasa conducatoare"?
Bucurestenii stiu ce hal de zi a fost azi... uitandu-te pe geam credeai ca-i defilare... atata lume pe drumuri!
Eu am marele noroc sa fac 10 minute in pas de plimbare pana la serviciu, asta a fost si unul dintre motivele pentru care am ales la repartitie aceasta scoala,atat de aproape de casa, ca sa nu dau bani pe transportul in comun...
Oare pana cand scara de valori in tara asta a noastra va ierarhiza nonvaloarea , brutalitatea, datul in cap si iesitul la blocat de strazi?
Si poate nu stiti ce "caracter " minunat au "domnii" astia cu salarii duble fata de un bugetar... de cate ori, desi alergi ca disperatul cu mainile pline de sacosi si sacosele, iti trantesc cu o satisfactie nebuna usa in nas, asta cand nu te prind intre usi,sau nu te trantesc de-a dreptul!!!
E revoltator!
Dar asa ne trebuie! La asa conducatori,asa popor!!!

E clar ca nu am o stare buna, o fi si de la boala asta,  nici sabloanele nu-mi mai plac, azi dupa tentativa esuata de a pleca din casa sa-mi mai rezolv din treburi,am decis ca nu-mi mai place nici sablonul si da-i si lupta cautand unul care sa ma multumeasca...degeaba, nimic nu imi mai place!

Bine ca e gata curatenia, insa nu am facut-o eu, eu doar camera mea am "bibilit-o", in rest am fost maestru la dat indicatii ( sarut-mana mama! :* )
De mancare vom face sambata ,insa foooarte putine, doar o ciorba de perisoare cu bors si o friptura, eu una am ajuns sa nu mai suport mancarea nici in poze, orice as manca nu imi place si nu-mi prieste, bine ca macar apa pot sa beau cata vreau, acuma...
Cozonaci nu facem , am cumparat unul pentru impartit, iar 2 am primit de la sindicat =)) nu e pacaleala, chiar ne-au dat...Vel Pitar. ori fi buni,n-or fi ,si asa nu tre' sa mananc eu dulciuri,si-apoi chiar de-or fi rai-rai,ii fac tort si gata... :D

Bineinteles ca-s ametita rau de cap, caci azi in drum spre scoala am trecut si pe la medicul de fam. uitand ca fiind joi ( eu credeam ca-i vineri :D ) este dimineata , si nu dupa-masa... in fine, cert e ca nu -s o companie placuta, ca nimic  nu imi place, si n-as face altceva decat nani, ceea ce se va-ntampla in doar cateva minute.......
Somn usor si sa speram intr-o zi de Vinerea Mare fara suparari si nervi!

Ana

4 comentarii:

  1. Draga Ana,
    iti dorim un Paste fericit fara medicamente, greve si suparari. Eu sunt obosita, mi-am pierdut noaptea facand cozonaci si mai am inca multa treaba prin casa asa ca nu stiu daca ne mai auzim pana dupa sarbatori.
    Te pup,
    multa sanatate si numai bine pentru tine si familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. nani bun si sanatate, bucate binecuvantate, slujbe cu folos si sperante de mai bine in field-ul edu ...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc niko, sarbatori fericite si voua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa dea Domnul,Mihai! Sarbatori cu liniste si cu Lumina si tie! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...